Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Hussars ( 34 ) - Stosunkowo silna jazda. Dysponuje przyzwoitym atakiem (13), silną szarżą (6) i ponadprzeciętną obroną (15). Dostępna po wzniesieniu murów wyższego poziomu.

Strzelcy ( 20 ) - Słaba jazda zdatna do walki konwencjonalnej i ostrzału w kręgu - Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Strzelcy ( 20 ) - Słaba jazda zdatna do walki konwencjonalnej i ostrzału w kręgu. Nieprzydatna mimo przyzwoitej obrony (12).

Polish Retainers ( 32 ) - Średnia jednostka jazdy - Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Polish Retainers ( 32 ) - Średnia jednostka jazdy. Mały atak (10), maksymalna szarża (8) i przeciętna obrona (14). Dostępna po wybudowaniu fortecy.

Polish Knights ( 38 ) - Typowa ciężka jazda - Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Polish Knights ( 38 ) - Typowa ciężka jazda. Umiarkowany atak (13) rekompensowany jest maksymalną szarżą (8) i solidną obroną (17).

Polish Guard ( 38 ) - Ciężka jazda o identycznych parametrach jak Polish Knights - Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Polish Guard ( 38 ) - Ciężka jazda o identycznych parametrach jak Polish Knights. Jest jednak droższa. Jedyną różnicą jest lepsza (doskonała) kondycja.

1 - Polska - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry