Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 62-77 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

 

62 - Zadania 62-77 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

62.Szacunek

Zadanie zlecają: Torlof, Lee oraz pozostali najemnicy. [TK 37] Po przejściu próby Torlofa (quest 61) musisz zyskać szacunek pozostałych najemników. Cord udzieli Ci poparcia, jeżeli będziesz umiał dobrze walczyć (quest 63), Sentenzie trzeba dać się przeszukać - zabierze Ci 50 sztuk złota i wtedy poprze bez problemu, Bustera, Raoula i Bullka trzeba zaczepić, sprowokować i po prostu pobić, Rodowi przytrzymaj miecz (quest 59), Cipherowi musisz przynieść bagienne ziele (quest 64 lub 65), Jarvisowi należy udowodnić lojalność wobec Lee (quest 66), a Wilk zagłosuje na Ciebie z przyjaźni.

 

63.Dobry wojownik

Zadanie zleca: Cord. [TK 37] Cord udzieli Ci swojego poparcia, gdy będziesz posługiwał się bronią jedno - lub dwuręczną na poziomie 30 %.

 

64.Paczuszka z zielem

Zadanie zleca: Cipher. [TK 37] Cipher stracił paczkę bagiennego ziela. Masz ją dla niego odzyskać. Chyba, że wykonałeś quest 46, wtedy możesz tylko donieść Cipherowi, kto ukradł jego ziele. Zrobił to Dar.

 

65.Za kilka ziół więcej

Zadanie zleca: Cipher. [TK 37] Cipher chce, żebyś mu przyniósł 10 łodyg bagiennego ziela. Najlepiej kupić je u Sagitty.

 

66.Wyzwanie Jarvisa

Zadanie zleca: Jarvis. [TK 37] Musisz pobić trzech najemników z grupy Sylvia. Najlepiej połączyć to wyzwanie z innymi zadaniami i zlać tych najemników, których i tak musisz pobić, czyli Bullka (quest 69), Festera (quest 57) i Raoula.

 

67.Cztery wilki dla Pepe

Zadanie zleca: Pepe. [TK 37] Owcom zagraża kryjące się w okolicy stado wilków. Pepe chce, żebyś je zabił. Wilki są cztery i znajdują się w opuszczonym obozowisku na południowy - wschód od pastwiska Pepe.

 

68.Głodny myśliwy

Zadanie zleca: Grom. [TK 37] Grom nauczy Cię wszystkiego, co wie, jeśli dostanie od Ciebie mleko, chleb i szynkę. Po prostu mu to przynieś i daj.

 

69.Skopać tyłek Bullkowi

Zadanie zleca: Pepe. [TK 37] Pepe jest niezadowolony z faktu, że Bullko poświęca za mało czasu owcom. Masz go po prostu zlać. Sprowokowanie go jest bardzo łatwe, wystarczy zagadać dwa razy Sylvia, a Bullko sam zaatakuje.

 

70.Gulasz

Zadanie zleca: Thekla. [TK 37] Gdy pobijesz Bullka (quest 69), Thekla sama zaoferuje Ci swój gulasz. Jest on bardzo pożywny :-), podnosi siłę o 1 punkt. Jeśli przyniesiesz Thekli zioła od Sagitty możesz liczyć na kolejne posiłki: po uwolnieniu Benetta i zabiciu smoków.

1 - Zadania 62-77 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

71.Oferta pokoju

Zadanie zleca: Lee. [TK 37] Gdy zostaniesz najemnikiem, Lee poprosi Cię o zaniesienie listu z pokojową ofertą do Lorda Hagena.

 

72.Zakazane pastwisko

Zadanie zleca: Balthasar. [TK 29] Po odpędzeniu strażników (quest 61) i wstąpieniu do którejś z gildii, musisz oświadczyć Bengarowi, że Balthasar może wypasać owce na jego pastwiskach - tak po prostu :-).

 

73.Pomoc dla Laresa

Zadanie zleca: Lares. [K 33] Lares nie może opuścić portu i prosi ciebie, żebyś znalazł dla niego zastępstwo. Da Ci pierścień Wodnego Kręgu, załóż go i udaj się do Baltrama. Wróć do Laresa, porozmawiaj z nim i oddaj mu pierścień.

 

74.Jak się dostać do klasztoru

Zadanie zleca: np. Ulf. [K 10] Aby zostać nowicjuszem w klasztorze Innosa potrzebujesz owcy, którą możesz kupić od Pepe na farmie Onara oraz 1000 sztuk złota.

75.Służba społeczności

Zadanie zleca: Parlan. [TK 20] Jako nowicjusz jesteś zobowiązany służyć społeczności. Musisz zatem oddać owcę Opolosowi, 1000 sztuk złota Goraxowi (chyba, że ułatwiłeś sobie drogę do zostania nowicjuszem i wykonałeś zadanie 16, wówczas nie masz czego oddawać tym osobom). Następnie musisz posprzątać komnaty nowicjuszy (zadanie 78) oraz wykonać zadania zlecone przez innych magów i paladyna Sergia (questy 79-84). Wówczas Parlan da Ci klucz do biblioteki.

 

76.Opolos i przepis

Zadanie zleca: Opolos. [TK 20] Opolos chce, abyś mu przyniósł recepturę mikstury many Neorasa. Znajdziesz ją na jednej ze skrzyń w spiżarni. Możesz zanieść recepturę Opolosowi lub Neorasowi, który też jej szuka (quest 82). Jeżeli dasz ją Opolosowi, otrzymasz 50 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł od tej chwili uczyć się od niego, jak stać się silniejszym.

77.Trening bojowy Babo

Zadanie zleca: Babo. [TK 20] Masz przekonać paladyna Sergia, aby poćwiczył z Babo. Najlepiej zrobić to po wykonaniu zadania 83. Porozmawiaj z Sergiem, zgodzi się bez problemu.