Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 39-48 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

39.Fałszywy posłaniec

Zadanie zleca: Nagur. [K 18] W gospodzie "Pod Kuternogą" znajdziesz Nagura, który chce, żebyś zatrudnił się u Baltrama jako chłopiec na posyłki i, gdy odbierzesz dostawę od farmera Akila, zamiast do Baltrama, masz ją przynieść Nagurowi. Jednak możesz wybrać uczciwszą drogę i wykonać quest 40, a na Nagura donieść do Lorda Andre - wówczas otrzymasz 100 sztuk złota i punkty doświadczenia.

40 - Zadania 39-48 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

40.Dostawa Baltrama

Zadanie zleca: Baltram. [K 12] Baltram zatrudnia Cię jako chłopca na posyłki i prosi o dostarczenie dostawy od farmera Akila. Jeżeli nie chcesz być fałszywym posłańcem (quest 39) tylko uczciwym, przyniesiesz paczkę do Baltrama, a ten zapłaci Ci za to 50 sztuk złota.

 

41.Farmer w potrzebie

Zadanie zleca: Kati. [TK 15] Farmie Akila zagrażają najemnicy. Pomóż ich zabić. Nie będzie mieć to żadnych złych konsekwencji, nawet jeżeli chcesz zostać najemnikiem. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Nie proś o nagrodę, a dodatkowo dostaniesz jeszcze 150 punktów.

 

 

42.Do dna

Zadanie zleca: Randolph. [TK 15] W gospodzie "Martwa Harpia" Rukhar organizuje zawody w piciu piwa. Randolph podejrzewa, że Rukhar oszukuje. Udaj się do gospody, wynajmij pokój i prześpij się do północy. O północy zejdź na dół i z kufra stojącego po prawej stronie baru, wyjmij butelkę ginu, a zamiast niej włóż wodę. Porozmawiaj z Rukharem i zaproponuj Randolpha do zawodów. Postaw na niego 100 sztuk złota, bo na pewno wygra. Idź porozmawiać z Randolphem i pożycz mu pieniądze. Po dwóch dniach możesz wrócić do gospody i odebrać swój zakład oraz pożyczone pieniądze z małą nawiązką.

 

43.Napadnięci kupcy

Zadanie zleca: Erol. [TK 16] Kupiec Erol został obrabowany przez bandytów, którzy przebywają na moście koło gospody "Martwa Harpia". Kupiec prosi Cię o odzyskanie jego kamiennych tabliczek. Udaj się na most i zabij bandytów. Jest ich sześciu, więc jeżeli nie możesz poradzić sobie z nimi sam, najlepiej ściągnąć ich za sobą na farmę Akila - farmerzy pomogą Ci w ich unicestwieniu. Opróżnij kufer bandytów (kombinacja: PLLPPPL) i zanieś kamienne tabliczki Erolowi. W zamian będziesz mógł pozbierać swobodnie rzeczy rozrzucone po napaści. Później też, gdy spotkasz Erola przy jego chacie odwdzięczy Ci się i pokaże za darmo, jak stać się silniejszym (+1 do siły). Zwróć też uwagę na to, że na pałaszach bandytów wycięto literę F. Zostaw sobie jeden na dowód.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie