Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 145-149 | Rozdział III | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Rozdział trzeci: Oko Innosa

Najważniejszą sprawą w tym rozdziale jest zdobycie i naprawienie Oka Innosa. Przy wyjściu z doliny, przed bramą, czeka na Ciebie poszukiwacz, który, oczywiście, chce Cię zabić. Od tej pory będziesz musiał się często mierzyć z poszukiwaczami. Nie są to zbyt silni przeciwnicy, ale gdy się do nich zbliżysz, rzucają czar opętania, który uniemożliwia odzyskiwanie sił poprzez sen. Z opętania możesz wyleczyć się jedynie miksturą od Pyrokara. Za bramą zobaczysz ciała dwóch paladynów, którzy do tej pory strzegli owej bramy. Przy jednym z nich znajdziesz runę teleportacyjną. Tuż przy bramie spotkasz Lestera, który da taką samą runę do Xardasa i poleci Ci od razu do niego się udać. Po rozmowie z Xardasem, idź do Lorda Hagena z listem od Kapitana Garonda. Hagen da Ci list do Pyrokara z prośbą o wydanie Oka Innosa. Gdy przybędziesz do klasztoru, okaże się, że artefakt został skradziony. Musisz wyruszyć w pogoń za złodziejem, którym jest Pedro. Przy wyjściu z klasztoru spotkasz Jorgena. Dowiesz się od niego, że nowicjusz skoczył z mostu i odpłynął. Zrób to samo. Wyjdź z powrotem na ląd przy ścieżce prowadzącej do siedziby magicznego golema. Natkniesz się na włóczęgę, który wskaże Ci dalszą drogę ucieczki Pedra. Dotrzesz do kamiennego łuku, gdzie spotkasz Grimbalda. Pomóż mu w zabiciu pasących się nieopodal zębaczy. Podążaj dalej. Zaatakuje Cię dwóch włóczęgów. Skieruj się w stronę Słonecznego Kręgu, gdzie po pokonaniu poszukiwaczy, na postumencie pośrodku kręgu, znajdziesz Oko Innosa. Niestety, poszukiwaczom udało się je zniszczyć. Idź do Pyrokara, ten skieruje Cię do Vatrasa. Vatras poleci Ci naprawienie Oka. Dowiesz się też, że aby przywrócić artefaktowi jego moc, trzej potężni magowie, czyli Pyrokar, Xardas i sam Vatras, muszą się stawić w Słonecznym Kregu. Udaj się do Benneta, który z wdzięczności za uwolnienie go z więzienia (quest 148), naprawi artefakt. Zajmie mu to całą noc. Nazajutrz wróć i odbierz od Benneta Oko Innosa i udaj się do Pyrokara. Ten nie będzie chciał się zgodzić na obecność Xardasa przy naprawianiu artefaktu i zażąda dowodu, potwierdzającego dobrą wolę nekromanty. Idź do Xardasa. Dostaniesz od niego klucz do kufra, znajdującego się w domu Sekoba, w którym spoczywa księga "Dwór Irdorath". Ukradnij ją i wręcz Pyrokarowi, a zgodzi się pójść do Słonecznego Kręgu. Sam też się tam udaj. Przekaż Oko Innosa oraz trzy łodygi bagiennego ziela Vatrasowi. Poczekaj na zewnątrz Kręgu, aż magowie naprawią artefakt. Po chwili porozmawiaj z Pyrokarem, który przekaże Ci Oko i udzieli wskazówek, jak go używać oraz zleci kolejne zadanie (quest 159).

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie