Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 175-183 | Rozdział V | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

 

175.Mikstura Neorasa ze smoczych jaj

Zadanie zleca: Neoras. [TK 20] Neoras potrzebuje smoczego jaja. Daj mu to, które znalazłeś w legowisku Finkregha.

 

176.Potrzebuję okrętu

Zadanie zleca się automatycznie po obejrzeniu mapy morskiej wyspy Irdorath. [TK 20] Aby zdobyć okręt, wystarczy ostro porozmawiać ze strażnikiem okrętu.

 

177.Powrót do wieży

Zadanie zleca: Pyrokar. [TK 20] Udaj się do wieży Xardasa (jeżeli nie zrobiłeś tego na początku rozdziału ) i zabij wszystkie znajdujące się tam demony, łącznie z księciem demonów, który jest na samej górze.

 

178.Kto będzie dowodził moim okrętem

Zadanie zleca: Jorgen. [TK 20] Jorgen może zostać kapitanem twojego statku. Niestety Pyrokar nie będzie chciał wypuścić go z klasztoru. Wykonaj zadanie 116, a zmieni zdanie. Kapitanem Twojego okrętu może zostać również Torlof, ale warunek, jaki musisz spełnić, jest co najmniej kłopotliwy. Torlof chce pozbyć się z miasta paladynów. W tym celu masz wykraść klucz do głównej bramy zamku w Górniczej Dolinie i wpuścić do środka orki. Wówczas paladyni wyruszą na zamek z odsieczą.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie