Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 78-94 | Rozdział I | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

 

78.Komnata nowicjuszy

Zadanie zleca: Parlan. [TK 20] Parlan chce, abyś posprzątał cztery komnaty nowicjuszy. Pomogą Ci w tym inni nowicjusze - Babo, gdy przyniesiesz mu zwój z czarem "pięść wichru"; nowicjusz pracujący u Goraxa; nowicjusz zamiatający piwnice, ale pod warunkiem, że zgodzi się ktoś poza nim oraz nowicjusz stojący przy Igarazie za 50 sztuk złota. Gdy cała czwórka będzie zamiatać komnaty, zgłoś się do Parlana.

79.Baranie kiełbaski

Zadanie zleca: Gorax. [TK 20] Masz wziąć ze spiżarni baranią kiełbasę i rozdzielić ją sprawiedliwie miedzy nowicjuszy. Kiełbasek jest 14 i tyle jest też nowicjuszy - włączając Ciebie. Rozdaj każdemu po jednej, nie zgadzaj się na propozycje Pedra ani Babo, bo nie starczy Ci kiełbasek i nie zaliczysz tego zadania.

 

80.Dostawa wina

Zadanie zleca: Gorax. [TK 20] Masz zanieść Orlanowi do gospody "Martwa Harpia" wino od Goraxa i wziąć za nie 240 sztuk złota. Nie przystawaj na propozycję Orlana, który będzie chciał Ci dać zaledwie 100 sztuk złota oraz 4 mało warte magiczne zwoje.

1 - Zadania 78-94 | Rozdział I | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

81.Siedem ziół

Zadanie zleca: Neoras. [TK 20] Masz przynieść Neorasowi siedem ognistych pokrzyw i to wszystko. Otrzymasz od niego zwój z czarem "pięść wichru".

 

82.Zaginiony przepis

Zadanie zleca: Neoras. [TK 20] Neoras szuka swojej receptury mikstury many. Znajdziesz ją na jednej ze skrzyń w spiżarni. Oddaj ją Neorasowi lub Opolosowi (quest 76). Jeżeli dasz recepturę Neorasowi, otrzymasz 50 punktów doświadczenia i miksturę.

 

83.Modlitwa za paladynów

Zadanie zleca: Marduk. [TK 20] Marduk prosi Cię, abyś zmówił modlitwę za paladynów. Po prostu pomódl się przed posągiem Innosa, który znajduje się w komnacie, przy której stoi Marduk.

 

84.Problemy Isgarotha

Zadanie zleca: Sergio. [TK 20] Masz pomóc Isgarothowi. Idź do kaplicy Innosa, porozmawiaj z nim i zabij czarnego wilka, który kreci się nieopodal kaplicy.

85.Opolos i biblioteka

Zadanie zleca: Opolos. [TK 20] Gdy zostaniesz Magiem Ognia, możesz sobie zażyczyć, by Opolos uzyskał dostęp do biblioteki. Wykonanie tego zadania, zaprzepaszcza alternatywne misje, czyli 86 i 87.

 

86.Babo i ogród

Zadanie zleca: Babo. [TK 20] Gdy zostaniesz Magiem Ognia, możesz sobie zażyczyć, by Babo zajął się ogrodem. Wykonanie tego zadania, zaprzepaszcza alternatywne misje, czyli 85 i 87.

87.Zbrodnia Dyriana

Zadanie zleca: Dyrian. [TK 20] Gdy zostaniesz Magiem Ognia, możesz wstawić się za Dyrianem u rady. Wykonanie tego zadania, zaprzepaszcza alternatywne misje, czyli 85 i 86.

 

88.Krótka wycieczka do miasta

Zadanie zleca: Karras. [TK 20] Musisz przynieść Karrasowi trzy zwoje z czarem "otchłań". Kupisz je u Ignaza.

2 - Zadania 78-94 | Rozdział I | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie