Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Historia Chloe Price dopiero teraz rozpoczyna się na dobre. Poradnik do Life Is Strange: Before the Storm to kompletny i praktyczny opis przejścia, dzięki któremu poznasz wszystkie ważne wybory i odkryjesz każdą tajemnicę. Nie zapomnieliśmy o wskazaniu miejsc na wszystkie graffiti, które może wykonać Chloe.

Poradnik będzie aktualizowany wraz z premierami kolejnych epizodów gry.

Poradnik do gry Life is Strange: Before the Storm zawiera pełny zbiór dostępnych epizodów. W każdym z nich znajdziesz szczegółowy opis przejścia, a także listę wszystkich ważnych wyborów, które będą miały konsekwencje w dalszej rozgrywce - szczegółowy opis wydarzeń znajduje się w specjalnym rozdziale. Każda decyzja podjęta podczas zabawy ma wpływ na świat gry oraz postacie w nim żyjące. Lista wszystkich kluczowych decyzji również znajduję się w osobnym rozdziale, razem z konsekwencjami podjętych działań. Ponadto poradnik porusza kwestie aspektów kolekcjonerskich w Life is Strange: Before the Storm - w grze można umieszczać specjalne graffiti. Ich dokładne położenie zostało określone szczegółowymi opisami oraz odpowiednimi zdjęciami.

Czy Life Is Strange: Before the Storm sprostało oczekiwaniom?

Dowiedz się więcej o tym, co sądzimy o kontynuacji przygód Chloe Price z naszej recenzji.

Before the Storm to prequel pierwszej odsłony serii. Tym razem gra została stworzona przez studio Deck Nine, a nie jak poprzednio przez DONTNOD Entertainment. Historia opowiada o życiu Chloe Price (którą gracze poznali w poprzedniej części) oraz o relacjach łączących ją z Rachel Amber. Fabuła cofa się o ponad 3 lata od wydarzeń przedstawionych w pierwszej odsłonie. W trakcie rozgrywki odwiedzimy dawne lokacje oraz porozmawiamy z nowymi, jak i dobrze znanymi postaciami. W przeciwieństwie do bohaterki poprzedniej części, Chloe nie posiada nadprzyrodzonych zdolności i nie potrafi manipulować czasem. To sprawia, że podejmowanych decyzji nie da się w żaden sposób cofnąć.

Gra Life is Strange: Before the Storm została podzielona na cztery epizody:

  • Epizod 1 - Awake
  • Epizod 2 - Brave New World
  • Epizod 3 - Hell is Empty
  • Epizod 4 - Farewell (tylko dla posiadaczy Deluxe Edition)

Radosław "Wacha" Wasik (www.gry-online.pl)

Informacje o Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Autor : Radosław Wacha Wasik

Ostatnia aktualizacja : 4 września 2017

Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354539Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354538Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354537Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354536Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354535Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354534Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354533Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354532Life is Strange: Before the Storm - screen - 2017-09-01 - 354531