Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 Solucja Life Is Strange: Before the Storm poradnik

Solucja i opis przejścia do trzeciego rozdziału Life Is Strange: Before the Storm. Wypisujemy wszystkie ważne wybory, skutki i graffiti.

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2017

Rozdział ten zawiera dokładny opis przejścia trzeciego fragmentu drugiego epizodu gry Life Is Strange: Before the Storm. Składa się on z dwóch fragmentów - rozmowy z Frankiem i szkoły. Wspinane w nim są również miejsca graffiti oraz ważne wybory, jednak te informacje są podane tylko szczątkowo. Dokładne opisy graffiti znajdują się w rozdziale o nazwie - Graffiti, a opisy wyborów w rozdziale - Ważne wybory.

W tym rozdziale Chloe idzie do Franka oraz załatwia dla niego sprawę. Gdy dostaniesz się do przyczepy Frank poprosi ci o przyniesienie notesu. Znajduje się on w jego sypialni. W drodze do niej możesz zrobić graffiti na liście zakupów Franka oraz spróbować zabrać woreczek z narkotykami - to jednak zauważy Frank i ci tego zakaże.

Kiedy otworzysz drzwi od sypialni wybiegnie z niej szczeniak - mały Pompidou - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Kiedy otworzysz drzwi od sypialni wybiegnie z niej szczeniak - mały Pompidou.

Notes Franka leży na jego łóżku - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Notes Franka leży na jego łóżku. Weź go (TAKE) i wróć do Franka. Gdy dasz mu notes rozpocznie się rozmowa.

1)He's not a poodle.

To nie jest pudel.

2)French for what?

Więc co niby znaczy?

Podczas rozmowy z Frankiem pojawi się wybór, ma on wpływ na dalszą historię. Na niebiesko zaznaczona została kwestia, która aktywuje tzw. Backtalk challenge.

1)Let it go.

Odpuść.

2)Demand an answer.

Żądaj odpowiedzi

Okręgi widoczne na obrazku oznaczają ilość punktów jaką musisz zdobyć, aby wygrać - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Okręgi widoczne na obrazku oznaczają ilość "punktów" jaką musisz zdobyć, aby wygrać. Kolorem pomarańczowym zostały oznaczone kwestie, które poprowadzą cię do zwycięstwa w tej wymianie zdań.

1)You made no promises.

Nic nie obiecujesz.

2)I won't sell you out.

Nie sprzedam Cię.

3)Give me some credit.

Zaufaj mi troche.

1)It's about the drugs.

Chodzi mi o narkotyki.

2)Build our reletionship.

Odbudować naszą znajomość.

3)Dream Cloud.

Sen o chmurze

1)Hang myself out of boredom.

Mogę się powiesić z nudów.

2)Just hanging' out.

Tylko sobie siedzimy

3)So sensitive.

Taki delikatny.

1)Listen to your sixth sense.

Wsłuchaj się w swój szósty zmysł.

2)What I Imagine will be worse.

To o czym myślę, jest to wiele gorsze.

3)You've already crossed over.

Już i tak się otworzyłeś

Po skończonej dyskusji Frank zdradzi ci imię dziewczyny i mówi ci co musisz zrobić.

1)How about you?

A co z tobą?

2)Money from what?

Pieniądze z czego?

1)I'll get it to you later.

Dostarczę Ci to później.

2)Go hassle someone richer.

Idź podręcz kogoś bogatszego.

1)No, we never talk.

Nie, nigdy ze sobą nie rozmawialiśmy.

2)He's a douchebag

Jest dupkiem.

1)That doesn't feel right.

To nie jest właściwe.

2)What's in it for me?

A co w tym będzie dla mnie?

Po skończonej dyskusji Frank zawiezie Chloe do Akademii Blackwall.

Akademia Blackwall - rozmowy z ludźmi

Frank zawiezie Chloe, aby mogła załatwić dla niego sprawę. Na tym terenie znajduje się miejsce do zrobinia graffiti. Przed wejściem do dormitorium znajdują się dwie osoby.

Pierwsza z nich siedzi na ławce - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Pierwsza z nich siedzi na ławce. Jest to Steph. Możesz z nią porozmawiać (SPEAK).

1)Thanks.

Dzięki.

2)Lost cause.

Beznadziejna sprawa.

1)Just running an errand.

To jest sprawa w toku.

2)Uh...seeing the Tempest!

Uh....Żeby zobaczyć Tempest.

1)Okay, I'm intrigued...

Okej, zainteresowałaś mnie.

2)Uh, no thanks.

Uh, nie dzięki.

Steph spyta cię o Rachel. Wybór ten wpłynie na dalszą rozgrywkę.

1)I'm not sure.

Nie jestem pewna.

2)You think we're together?

Myślisz, że jesteśmy razem?

3)She's single.

Jest sama.

Kolejną osobą, z którą będziesz mógł porozmawiać jest Evan - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Kolejną osobą, z którą będziesz mógł porozmawiać jest Evan. Będzie on usiłował zrobić zdjęcia ptakowi. Aby z nim porozmawiać kliknij - SPEAK.

1)Mock him.

Zadrwij z niego.

2)Say nothing.

Nic nie mów.

1)I guess you were right.

Chyba masz rację.

2)You need social skills.

Potrzebujesz umiejętności towarzyskich.

Po skończonej rozmowie z Evanem idź do pomieszczenia gospodarczego obok szkoły - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie z Evanem idź do pomieszczenia gospodarczego obok szkoły. Będzie w nim Samuel. Możesz z nim porozmawiać (SPEAK).

1)Rachel.

Spytaj o Rachel.

2)Elitot.

Spytaj o Eliota.

3)Drew.

Spytaj o Drew.

4)I've got to go.

Muszę iść

Po wybraniu opcji z Eliotem dostaniesz kolejne wybory dialogowe.

1)What do I want to keep hidden?

Więc, co chcę zatrzymać dla siebie?

2)What do I want people to see?

Więc, co chcę, żeby inni widzieli?

1)...

....

2)Fuck you.

Pierdol się.

3)That's not true.

To nie prawda.

Akademia Blackwall - wejście do dormitorium

Gdy skończysz rozmawiać z ludźmi spróbuj wejść do dormitorium (GO TO DORMS). Drzwi będą zamknięte.

Aby zdobyć klucze musisz pierw wrócić do schowka Samuela i je zobaczyć - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Aby zdobyć klucze musisz pierw wrócić do schowka Samuela i je zobaczyć. Znajdują się one zaraz przy drzwiach po lewej stronie. Spójrz na nie (LOOK). Nie będziesz mógł ich zabrać.

Musisz znaleźć sposób na wyciągnięcie Samuela z pokoju, aby to zrobić musisz zepsuć spryskiwacz - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Musisz znaleźć sposób na wyciągnięcie Samuela z pokoju, aby to zrobić musisz zepsuć spryskiwacz. Nie możesz tego zrobić dopóki przy nim siedzi Evan. Musisz pierw wystraszyć ptaka (TO SCARED BIRD). Cztery razy musisz go przegonić, żeby wleciał na totem.

Gdy Evan odejdzie musisz zepsuć spryskiwacz (SMASH) - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Gdy Evan odejdzie musisz zepsuć spryskiwacz (SMASH).

Spowoduje to, że Samuel wyjdzie ze swojego pomieszczenia - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Spowoduje to, że Samuel wyjdzie ze swojego pomieszczenia. Wróć do niego i weź klucze. Będziesz tam mógł zrobić graffiti. Z nimi udaj się do drzwi.

Skip otworzy drzwi i zacznie rozmowę z Chloe - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Skip otworzy drzwi i zacznie rozmowę z Chloe.

1)I'm visiting a friend.

Odwiedzam przyjaciela.

2)I'm on a secret mission.

Jestem na sekretnej misji.

1)For old time's sake.

Za stare czasy.

2)I'm going inside.

Wchodzę.

3)Samuel said it was okay.

Samuel stwierdził, że nie ma problemu

Podczas rozmowy z Skipem pojawi się wybór, ma on wpływ na dalszą historię. Na niebiesko zaznaczona została kwestia, która aktywuje tzw. Backtalk challenge.

Okręgi oznaczają ilość punktów jaką musisz zdobyć, aby wygrać - Rozdział 3 - Akademia Blackwall | Solucja Epizod 2 - Life Is Strange: Before the Storm - poradnik do gry

Okręgi oznaczają ilość "punktów" jaką musisz zdobyć, aby wygrać. Kolorem pomarańczowym zostały oznaczone kwestie, które poprowadzą cię do zwycięstwa w tej wymianie zdań. Tę wymianę zdań łatwo przegrać, ponieważ wystarczy tylko jeden błąd.

1)Women's buisness.

Kobiece sprawy.

2) Dirty buisness.

Brudny interes.

3) Whatever.

Nieważne.

1)Not cool, Skip.

Nie fajnie, Skip.

2) You're going to lose your job.

Stracisz pracę.

3) Your job is creepy.

Twoja praca jest przerażająca

1)Is Wells pressuring you?

Czy Wells na Ciebie naciska?

2) Wells doesn't respect you.

Wells Cię nie szanuję.

3) So sick of this.

Mam już tego wszystkiego dość.

1)I need to get by.

Muszę przejść.

2) Friend? Hah.

Przyjaciółmi? Hah.

3) I thought we were friends, too.

Też tak myślałam.

1)You just looked at my tits!

Właśnie spojrzałeś mi się na biust!

2)Look the other way.

Spójrz w inną stronę.

3)I don't even know.

Nawet nie mam pojęcia.

Skip odejdzie zdenerwowany, a ty na spokojnie będziesz mógł wejść do środka.