The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - poradnik do gry

The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - poradnik do gry

The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - poradnik do gry

Koniec świata nigdy się nie zmienia. Poradnik do gry The Walking Dead: A New Frontier to ilustrowany opis przejścia wszystkich epizodów popularnej gry ze studia Telltale Games. Spis dialogów wraz z tłumaczeniem pomoże poznać konsekwencje podejmowanych wyborów i rozwiązać każdą zagadkę.

Poradnik do gry The Walking Dead: A New Frontier to zestawienie wszystkich epizodów wydanych przez znane wszystkim studio Telltale Games. Każda część poradnika zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wraz z potencjalnymi różnicami wynikającymi z podejmowania ważnych wyborów w tej produkcji. W każdym rozdziale danej części poradnika znajdziesz przede wszystkim spis dialogów, które zawarte są w grze wraz z tłumaczeniem ich na język polski w taki sposób, byś mógł zrozumieć ogólne ich przesłanie i podjąć świadomą decyzję podczas wybierania konkretnych odpowiedzi. Nie zabrakło tu także rozwiązania potencjalnych zagadek logicznych, które pomogą ci bez przeszkód popchnąć fabułę do przodu. Zwieńczeniem omawianego zestawu poradników są osobne działy zawierające dokładny opis ważnych wyborów. W rozdziałach tych znajdziesz szczegółowe omówienie ich konsekwencji oraz ewentualnych różnic między nimi.

A New Frontier to kolejna odsłona cyklu gier bazujących na serii The Walking Dead. Podczas rozgrywki będziesz mógł zaimportować zapisy gry z wcześniejszych produkcji, dzięki czemu poznasz kolejne wydarzenia dotyczące Clementine, bohaterki znanej z pierwszej i drugiej części The Walking Dead. Clementine jest jednak postacią drugoplanową, a kierować będziesz całkiem nowym bohaterem – Javim, który wraz z rodziną staje przed koszmarem, który zgotował im świat przedstawiony. Tak jak we wszystkich produkcjach studia Telltale, ważne wybory będą miały swoje konsekwencje w przyszłości, a to czy uda ci się pozostawić konkretną postać przy życiu zależy już tylko od ciebie.

Poradnik do The Walking Dead: A New Frontier zawiera:

  • Szczegółowy opis przejścia
  • Tłumaczenie dialogów na język polski
  • Dokładny opis ważnych wyborów oraz ich potencjalnych konsekwencji
  • Kwestię techniczną wraz z wymaganiami sprzętowymi PC

Kompletna lista epizodów The Walking Dead: A New Frontier:

  • Epizod 1 – Ties That Bind part 1
  • Epizod 2 – Ties That Bind part 2
  • Epizod 3 – Above the Law
  • Epizod 4 – Thicker than Water
  • Epizod 5 – From the Gallows

Jacek „Ramzes” Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 18 sierpnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 127 .

Popularne strony w The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - poradnik do gry

The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336292The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336291The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336290The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336289The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336288The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336287The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336286The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-12-20 - 336285The Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier - screen - 2016-07-22 - 326572

21.07.2017 10:12
_RzEmYk_
12
Legionista

W epizodzie 4 ważny wybór:

spoiler start

Refuse him - Nie zgodzisz się uśmiercić lekarza. Lingard przeżyje i pojawi się na zakończenie piątego epizodu gry. Niestety, Clementine odbierze to jako akt zdrady i w kulminacyjnym momencie gry uniemożliwi uratowanie jednej z pobocznych postaci w grze.

spoiler stop

Nieprawda. Wystarczy przez resztę gry być lojalnym wobec Clem aby w epizodzie 5 uratowała poboczną postać.

PS A gdzie opis dla epizodu nr 5? ;)

15.08.2017 14:58
1
odpowiedz
RadkoR
18
Legionista

Kiedy opis 5. odcinka?

17.08.2017 12:50
odpowiedz
Mlodyo23
3
Junior

Jest szansa, że poradnik zostanie skończony i dodacie epizod 5?

18.08.2017 10:55
odpowiedz
1 odpowiedź
Madd18
4
Junior

Też cały czas czekam na epizod 5. Ostatnia aktualizacja była 2 miesiące temu. Mam nadzieję, że nie wstrzymali pracy nad poradnikiem i za jakiś czas dostaniemy cały kompletny z wszystkimi epizodami. :)

18.08.2017 11:22
1
kwiść
91
Generał

Przepraszamy za takie opóźnienie :/ Poradnik już uzupełniony. Niedługo dodamy PDFa/ePUBa :)

post wyedytowany przez kwiść 2017-08-18 11:22:33
18.08.2017 14:49
odpowiedz
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Hej,
wszystkie epizody na stronie + pdf/epub już jest :)

19.08.2017 01:43
odpowiedz
Mlodyo23
3
Junior

To był chyba najtrudniejszy epizod (jak nie cały sezon) jak do tej pory. Byłem miły dla Clem bo miałem nadzieję, że uratuje mi kogoś na samym końcu, a tu podąża za mną i albo ratujemy Gaba i Davida albo tylko Kate :/

post wyedytowany przez Mlodyo23 2017-08-19 01:43:53
20.08.2017 20:21
odpowiedz
RadkoR
18
Legionista

" Po pierwsze, by uratować Gabe'a, potrzebujesz przy swoim boku Clementine."
Nieprawda...

spoiler start

Wybrałem ratowanie Gabe'a a Clem została razem z Kate w celu ratowania miasta. Dotarłem motocyklem do Gabe'a. Gabe przeżył, jednak David nie.
Wychodzi na to, że nie zauważyliście jeszcze jednego wariantu zakończenia.

spoiler stop

18.11.2017 21:35
odpowiedz
Hubertoryx
1
Junior

Zakończenia w ogóle są źle zrobione:

spoiler start

1. Jedyne zakończenie, gdzie możliwe jest uratowanie Davida, to takie gdzie zarówno Clem i Javi idą mu na pomoc. W każdym innym ginie.
2. Nie potrzeba Clem do uratowania Gabe'a. Za każdym razem albo Javi albo Clem LUB oboje muszą iść go uratować. Wtedy Gabe przeżywa.
3. Kate przeżywa ZAWSZE, gdy co najmniej jedna osoba z nią zostaje. Gdy Clem i Javi razem idą po Gabe'a i Davida, wtedy Kate umiera i po powrocie można albo ją zostawić, aby dalej była szwendaczem albo uwolnić ją od bycia szwendaczem.

spoiler stop

Rozumiem założenie poradników do gier Telltale - opisać przejście gry od początku do zakończenia, tyle, że za każdym razem jak się czyta te poradniki to dają wrażenie, że są zrobione na kolanie. Poradnik do sezonu 1. TWD (autorstwa pana Deji i "Elronda") jest i pozostaje jednym z lepszym jakie czytałem, a np. do sezonu 2. i 3. TWD oraz do Wolf Among Us? Z całym szacunkiem do pana Winklera, bo pewnie się narobił nad robieniem ich, ale one są po prostu gówniane. Można by "usprawnić" te poradniki albo żeby pan Winkler wziął przykład z kolegów.

P.S. Czekam już tylko na komentarze w stylu "Skoro Ci się nie podobają to nie używaj." Cóż, używam i będę używał, ale można się czasami bardziej postarać przy robieniu poradników, a nie robić absolutne minimum, aby "coś było".