Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - poradnik do gry

Śmierć przyjdzie po ciebie z cienia Poradnik do gry Dishonored 2 zawiera praktyczne porady dotyczące rozgrywki, opis przejścia wszystkich zadań głównych i opcjonalnych, a także opis lokalizacji każdego ukrytego w grze sekretu. W poradniku znajdziesz również informacje na temat sterowania.

Poradnik do gry Dishonored 2 to kompletny zbiór informacji potrzebnych do przejścia tej produkcji w stu procentach. Został on przygotowany przede wszystkim z myślą o osobach, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tą pozycją, chociaż nie zabrakło tutaj także zagadnień, którymi zainteresują się bardziej zaawansowani gracze. Niniejszy poradnik podzielony został na kilkanaście rozdziałów prezentujących opis przejścia, porady dotyczące eksploracji i walki, a także informacje na temat lokalizacji przedmiotów kolekcjonerskich.

Pierwsze rozdziały poradnika prezentują wstęp do rozgrywki, czyli sporą garść porad odnośnie poruszania się po świecie, umiejętności czy ogólnej mechaniki gry. Znajdziesz tutaj przede wszystkim informacje dotyczące postaci, walki, jej umiejętności czy waluty. Późniejsze rozdziały prezentują już rdzeń całej solucji, czyli bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych misji w grze. Znajdziesz tutaj wskazówki dotyczące sposobu przechodzenia kolejnych części zadań oraz różnice między podejściem siłowym i skradankowym.

Następne rozdziały poradnika prezentują spis wszystkich dostępnych przedmiotów kolekcjonerskich takich jak audiologii czy obrazy, które spotykać możesz w przedstawionym świecie. Podzielone zostały one na specjalnie przygotowane podrozdziały, dzięki czemu z łatwością odnajdziesz brakujące elementy do swojej kolekcji. Ostatni rozdział prezentuje już aspekt techniczny gry. Znajdziesz tutaj krótkie omówienie spraw związanych z wydajnością gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe. Dzięki temu rozdziałowi dowiesz się za co odpowiadają poszczególne opcje graficzne, co pomoże ci uzyskać odpowiednią wydajność do posiadanego przez ciebie sprzętu.

Legenda do poradnika:

  • Kolorem brązowym oznaczeni zostali wszyscy wrogowie twojej postaci oraz postacie niezależne, również cywile, którzy mogą mieć wpływ na wykrycie twoich działań.
  • Kolorem zielonym zostały oznaczone przedmioty, które warto podnosić eksplorując świat, takie jak monety, runy, obrazy czy audiografy.
  • Kolorem niebieskim oznaczone zostały dzielnice lokacji oraz same lokacje, które przyjdzie ci eksplorować.

Dishonored 2 to gra stworzona przez Arkane Studios, nadzorowanych przez wydawcę - Bethesda Softworks. Jest to bezpośrednia kontynuacja znanego hitu z 2012 roku, a jej akcja toczy się 15 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części tej znakomitej skradanki. W grze możesz wcielić się w dwie postacie, a wybór podjąć musisz już na początku rozgrywki. Do twojej dyspozycji masz znanego z pierwszej części zawodowego zabójcę Corvo Attano, lub jego uczennicę, przybraną córkę o imieniu Emily. Tak jak w przypadku pierwszej części Dishonored, na zakończenie gry wpływać będą twoje dokonania podczas rozgrywki, a to w jaki sposób wyeliminujesz swoje cele, zależy tylko i wyłącznie od ciebie.

Poradnik do Dishonored 2 zawiera:

  • Opisy mechaniki rozgrywki;
  • Dokładny opis umiejętności protagonistów;
  • Szczegółowy opis przejścia wraz z przydatnymi wskazówkami;
  • Opis celów oraz sposoby ich eliminowania;
  • Zbiór wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich w grze;
  • Aspekt techniczny gry wraz z wymaganiami sprzętowymi na platformę PC.

Jacek "Ramzes" Winkler

Informacje o Dishonored 2 - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 12 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 458 .

Popularne strony w Dishonored 2 - poradnik do gry

Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332669Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332668Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332667Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332666Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332665Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332664Dishonored 2 - screen - 2016-10-14 - 332663Dishonored 2 - screen - 2016-10-03 - 332064Dishonored 2 - screen - 2016-10-03 - 332063

18.11.2016 18:29
Adamus
185
Gladiator

Ponieważ "Groźna Wręga" jest nazwą własną statku, powinna być napisana z wielkiej litery.

post wyedytowany przez Adamus 2016-11-23 16:54:52
28.11.2016 22:18
odpowiedz
yaceek
35
Centurion

@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!

02.12.2016 13:20
odpowiedz
2 odpowiedzi
jaxon
82
Infidel

Czy to jakiś błąd w grze?

spoiler start

Gre chce ukończyć nie zabijając nikogo a w misji 5 Cesarskie Konserwatorium po zebraniu soczewek, uruchomieniu maszyny i pozbawieniu Breanny jej mocy, na liście statystyk pojawia mi się "łączna liczba zabójstw 1" Gram na PS4.

spoiler stop

02.12.2016 21:56
yaceek
35
Centurion

Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.

30.12.2016 01:58
yaceq32
1
Junior

Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.

05.12.2016 11:53
odpowiedz
humanday
16
Chorąży

panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.

06.12.2016 20:03
odpowiedz
premium483751
2
Junior

Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.

08.12.2016 15:06
1
odpowiedz
1 odpowiedź
premium483751
2
Junior

Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.

09.12.2016 17:57
yaceek
35
Centurion

Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.

13.01.2017 19:45
odpowiedz
JiAh
0
Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...