Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

To za moją małą | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

To za moją małą

1 - To za moją małą | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Zleceniodawca: Boone [Novac ] (M4:2) - To za moją małą | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zleceniodawca: Boone [Novac ] (M4:2)

Boone obejmuje wartę w paszczy dinozaura #1 w nocy, musisz przyjść w godzinach między 9 wieczór, a 9 rano #2 . Zapytaj czy spodziewa się kogoś konkretnego, [Retoryka 41 ] zaproponuj, że jeśli spotkasz kogo trzeba, możesz szepnąć mu słówko. Boone potrzebuje kogoś, komu może zaufać - musisz dowiedzieć się kto sprzedał jego żonę, którą porwano. Jeśli uda ci się ustalić kto to taki, musisz go przyprowadzić przed dinozaura i założyć beret , który Boone Ci wręczył - będzie to dla niego znak, że ma zdjąć przyprowadzoną osobę.

W śledztwie możesz, aczkolwiek nie musisz, przesłuchać kilka osób z Novac .

2 - To za moją małą | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Możliwych do przesłuchania masz siedmiu ludzi - To za moją małą | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Możliwych do przesłuchania masz siedmiu ludzi:

Manny Vergas (M4:3), Strażnik Andy (M4:5), Cliff Briscoe (M4:6), Dusty McBride (M4:7), Alice McBride (M4:7), Jeannie May Crowford (M4:8), Klepek Noonan (M4:9).

[Siła 6 ] w przypadku Klepka możesz go zmusić do mówienia.

Bardzo dokładnie wysłuchaj, co mają do powiedzenia ci ludzie. W tym momencie masz dwie możliwości:

  1. jeśli nie masz pojęcia i nie udało Ci się dojść do tego kto jest winowajcą, wybierz kogokolwiek i powiedz, że chciałbyś mu coś pokazać. Zaprowadzisz go przed Dinusia - załóż wtedy Beret Boone'a , snajper zabije przyprowadzoną osobę.
  2. pokaż mu znaleziony dowód sprzedaży ;
  3. powiedz, że miałeś przeczucie; [Retoryka 55 ] przy pomocy dedukcji ustaliłeś winowajcę;
  4. powiedz, że chciałeś pozbyć się losowej osoby - zostaniesz zaatakowany.

Najważniejszą postacią jest Klepek Noonan , idąc tropem tego co powiedział udaj się do lobby (M4:1), tuż przy biurku znajdziesz sejf w podłodze #1 . Możesz ją otworzyć albo własnoręcznie [Otwieranie zamków 25 ] bądź przy pomocy klucza - ukradnij go Jeannie May Crawford . Wewnątrz sejfu znajdziesz dowód sprzedaży , który to jednoznacznie będzie wskazywał winowajcę - Jeannie May Crowford . Udaj się do niej (M4:8) i powiedz, że chciałbyś jej coś pokazać. Kiedy dotrzesz pod dinozaura #2 załóż Beret Boone'a - winowajca zginie.

Kiedy już winowajcą bądź losowa osoba zostanie zabita, powróć do Boone'a (M4:2).

Możesz zaoferować towarzystwo Boone'owi . [Inteligencja 6 ] Możesz powiedzieć, że snajperzy chodzą parami.