Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Młode serca | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Młode serca

1 - Młode serca | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Zleceniodawca: Jack [BSP Nellis ] (M11:2) - Młode serca | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zleceniodawca: Jack [BSP Nellis ] (M11:2)

Zacznij rozmawiać z Jackiem #1 i wypytywać go o pomoc, tylko dwie kwestie pomogą uruchomić zadanie, potrzebujesz [Retoryka 35 ] lub [Zatwardziały kawaler ]. Dowiesz się, że chodzi o pewną dziewczynę z Karmazynowej Karawany. Zgódź się porozmawiać z nią w jego imieniu. Opuść Nellis i skieruj się do [Karmazynowa Karawana ] (MsB:13). Zlokalizuj wewnątrz rudowłosą dziewczynę (M12:1) o imieniu Janet #2 . Porozmawiaj z nią o Jacku:

  • powiedz, że jest nieco naiwny i przekonany, że Janet jest miłością jego życia;
  • przekonaj ją wykorzystując jedną z umiejętności: [Czarna wdowa ], [Kobieciarz ].

Następnie powiedz, że zapytasz Pearl o zgodę na wpuszczenie dziewczyny do Nellis bądź [Retoryka 55 ] skłam, że może wejść - w konsekwencji dziewczyna zginie, zadanie zakończy się niepowodzeniem. Udaj się do [BSP Nellis ] gdzie porozmawiasz z dowódcą (M11:1). Przekonaj ja, by pozwoliła dziewczynie wejść do Nellis: [Retoryka 50 ] lub [Kobieciarz ] powiedz, że wiele znaczyłoby to dla Jacka.

2 - Młode serca | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Udaj się do Jacka (M11:2) i powiedz, że Pearl zgodziła się wpuścić dziewczynę - Młode serca | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Udaj się do Jacka (M11:2) i powiedz, że Pearl zgodziła się wpuścić dziewczynę. By zminimalizować prawdopodobieństwo zestrzelenia jej w drodze, otrzymasz od niego Ubranie Boomera dla Janet , dzięki któremu dziewczyna powinna bezpiecznie przejść. Raz jeszcze udaj się do [Karmazynowa Karawana ] rozmówić się z Janet (M12:1). Przekaż jej, że otrzymałeś zgodę na jej przyjście i wręcz jej ubranie (wciąż możesz skłamać [Retoryka 55 ] nie przekazując ubrania). Nim wyruszycie musisz rozmówić się z Alice McLafferty (M12:2) #1 .

  • Janet musi zrezygnować ze swojej pensji;
  • zabij Alice;
  • [Retoryka 75 ] powiedz, że to najlepsze lata życia Janet;
  • [Handel 65 ] wysłanie Janet może wspomóc nawiązać handel z Boomersami.

Tylko dwie ostatnie opcje dialogowe pozwolą Janet wybrać się do Nellis. Ostatni raz porozmawiaj z Janet , po czym wybierz się wraz z nią do [BSP Nellis ]. Powróć do Jacka #2 i porozmawiaj z nim kiedy dziewczyna już przybędzie.