Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kojoty | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas Fallout: New Vegas poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Kojoty

1 - Kojoty | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Zleceniodawca: Kapitan Parker [Biura Aerotechu ] (M42:1) - Kojoty | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kapitan Parker [Biura Aerotechu ] (M42:1)

Kapitan przechadza się przeważnie wokół fontanny #1 . Twoim zadaniem jest odszukanie uchodźców z RNK. Udaj się do [Południowe wejście do Westside ] (MsB:4), skąd wejdziesz do [Westside ]. Znajdziesz tam Świętego Jamesa i Dermota (M43:1) #2 . Rozmowa nie za bardzo będzie się kleiła, jednak James wspomni o Aerotechu.

2 - Kojoty | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry
Odwiedź pobliskie apartamenty Casa Madrit (M43:2) i przeszukaj pokoje obu mężczyzn - Kojoty | Zadania poboczne | Solucja Fallout New Vegas - Fallout: New Vegas - poradnik do gry

Odwiedź pobliskie apartamenty Casa Madrit (M43:2) i przeszukaj pokoje obu mężczyzn. W pokoju Dermota na biurku znajdziesz jego rejestr #1 , co będzie bardzo przekonywującym dowodem. Z pokoju Jamesa zaś zabierz pluszowego misia , który leży na łóżku #2 .

W tym momencie możesz albo powrócić prosto do Kapitana Parkera (M42:1) i powiedzieć mu co odkryłeś, bądź uprzednio skonfrontować się z Jamesem i Dermotem (M43:1).

  • powiedz Dermotowi, że znalazłeś dowód w jego pokoju;
  • pokaż rejestr Jamesowi;
  • pokaż pluszowego misia Jamesowi - ten odpowie, że znalazł go w śmieciach.

Pierwsza i druga opcja prowadzi do wszczęcia walki z tymi dwoma łajdakami.