Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
Z okazji startu nowej generacji konsol spoglądamy na osiem lat poprzedniej w poszukiwaniu najbardziej obiecujących projektów, które zostały skasowane przez premierą.
Spis treści
- Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
- Call of Duty: Devil's Brigade
- Sadness
- Tiberium
- The Lord of the Rings: The White Council
- Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned
- Aliens: Crucible
- 2 Days to Vegas
- Fallout Online
- Star Wars: Battlefront III
- The Crossing
- Indiana Jones and the Staff of Kings
- Command & Conquer
- Star Wars: 1313
Obecnie tworzenie gier stało się bardzo kosztowym biznesem i budżety często sięgają kilkudziesięciu milionów dolarów. Należałoby przypuszczać, że przy takim poziomie wydatków firmy bardzo starannie dobierają cele inwestycji i nie są skore do kasowania projektów, na które wyłożyły już niemałe pieniądze. W rzeczywistości jest jednak inaczej i wiele obiecujących tytułów zostaje porzuconych nawet na zaawansowanym etapie produkcji. Wydawcy często wolą stracić środki niż ryzykować dodatkowe koszty.
Kilka tygodni temu nowa generacja konsol stała się faktem, więc to doskonała chwila, by spojrzeć wstecz na osiem lat poprzedniej i przypomnieć projekty, których skasowania żałujemy najbardziej.