47. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 47. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Perimeter: Emperor's Testament
Strategiczne 3 listopada 2005
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.
I of the Enemy
Strategiczne 5 listopada 2004
Strategia czasu rzeczywistego (RTS) pozbawiona modnej dziś trójwymiarowej grafiki, podobna raczej do pierwszych części gier Warcraft i Command&Conquer.
Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.
Starship Tycoon
Strategiczne 13 stycznia 2004
„Starship Tycoon” to oficjalna kontynuacja gry „StarLines INC”. Mamy tu do czynienia z klasyczną strategią czasu rzeczywistego osadzoną w futurystycznym świecie. Gracz staje na czele międzyplanetarnej firmy transportowej.
Arcane Legions: A Rising Shadow
Strategiczne prace wstrzymane
Tytuł łączący elementy gier strategicznych i role-playing. Mamy tu do czynienia z tworzeniem i personalizacją bohatera, ale także z motywami typowymi dla RTSów, czyli, zamiast przewodzić drużynie towarzyszących nam postaci, podróżujemy na czele armii.
Victoria: Rewolucje
Strategiczne 17 sierpnia 2006
Oficjalne rozszerzenie do gry Victoria: Empire Under the Sun. Dodatek na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutował dwa lata po premierze podstawowej wersji programu i podobnie jak pierwowzór, należy do licznej rodziny popularnych strategii wywodzących się ze szwedzkiego studia Paradox Entertainment.
Arena Wars Reloaded
Strategiczne 22 czerwca 2007
Arena Wars Reloaded to druga część opracowanej przez studio exDream Entertainment i wydanej w 2004 roku gry Arena Wars, która łączy w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz dynamicznej strzelaniny. Produkcja zachowała większość zasad rozgrywki znanych z poprzedniej odsłony, a główne zmiany developerzy poczynili w warstwie wizualnej i silniku gry.
Star Trek: Tactical Assault
Strategiczne 3 października 2006
Star Trek: Tactical Assault jest pierwszą grą, związaną ze światem Gwiezdnej Wędrówki, przeznaczoną dla konsol kieszonkowych nowego typu (PlayStation Portable i Nintendo DS). Za developing omawianej pozycji, powstałej z okazji czterdziestych urodzin wspomnianego uniwersum, odpowiadają pracownicy studia Quicksilver Software.
Ecolis: Save the Forest
Strategiczne 4 marca 2008
Niezbyt skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, poruszająca m.in. problem globalnego ocieplenia. Dowodzimy dzielnymi gryzionami, starając się uchronić las przed zagładą.
Shattered Suns
Strategiczne 19 sierpnia 2008
Shattered Suns – najnowsze dzieło zespołu Clear Crown Studios - jest grą strategiczną, zaliczaną do gatunku RTS (strategia czasu rzeczywistego), osadzoną w realiach science-fiction.
Age of Empires: Edycja Kolekcjonerska
Strategiczne 2 listopada 2000
Pakiet kolekcjonerski gier z serii Age of Empires. W jego skład wchodzą: Age of Empires, Age of Empires: Rise of Rome, Age of Empires II: The Age of Kings oraz Age of Empires II: The Conquerors. Pieczę nad wszystkimi pozycjami sprawował niezrównany zespół Ensemble Studios. Niezależnie od wybranego tytułu, gracz wciela się w rolę przywódcy jednej z kilkunastu dostępnych cywilizacji, a zadaniem, jakie przed nim stoi, jest przeprowadzanie jej przez kolejne fazy rozwoju.
Dimensity
Strategiczne 5 sierpnia 2008
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends.
Depths of Peril
Strategiczne 5 września 2007
Depths of Peril to program będący ciekawą miksturą gier z gatunku strategii i zręcznościowych cRPG, stworzoną przez niezależne studio developerskie Soldak Entertainment.
PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.
Lock's Quest
Strategiczne 8 września 2008
Hybryda RTS-a, RPG-a i produkcji typu tower defense. W Lock's Quest zadaniem gracza jest ochrona artefaktów przed zakusami przeciwników. Filarem rozgrywki jest budowa wież obronnych i konstruowanie rozmaitych pułapek, a także walka z kolejnymi falami oponentów.
Sango 2
Strategiczne 28 kwietnia 2008
Sango 2 to wyprodukowana przez studio Magitech Corporation strategia czasu rzeczywistego na motywach powieści "Romance of the Three Kingdoms". Gracz wciela się w przywódcę jednego z trzech królewskich rodów i podejmuje próbę zjednoczenia kraju pod własnym sztandarem. Rozgrywka łączy elementy strategiczne związane z zarządzaniem państwem i taktyczne dowodzenie na polu walki.
Command and Destroy
Strategiczne 14 marca 2008
Klasyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zakładamy własną bazę oraz zajmujemy się tworzeniem armii. Opowiadamy się po stronie ludzi lub agresywnej rasy obcych.
Robocalypse
Strategiczne 17 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której gracz uczestniczy w walkach zabawnie wykonanych robotów. Do pokonania jest siedemnaście poziomów. Ponadto zawarto multiplayer dla czterech graczy.
Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Strategiczne 5 lutego 2008
Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.
Gears POP!
Akcji 22 sierpnia 2019
Taktyczna strategia czasu rzeczywistego, która jest spin-offem popularnego cyklu Gears of War. Filarem rozgrywki w Gears POP! są bitwy, w których mierzą się ze sobą dwa oddziały składające się zarówno z żołnierzy COG, jak i z jednostek Szarańczy.
Circle Empires
Strategiczne 8 sierpnia 2018
Circle Empires to niezależna gra RTS w klimacie fantasy. Klasyczna dla gatunku rozgrywka została połączona z nietypową mechaniką podboju podzielonego na kręgi świata. Każdy z kręgów reprezentuje inną krainę, która wyróżnia się własnym środowiskiem, florą, dostępnymi surowcami oraz zamieszkującymi go istotami.
Judgment: Apocalypse Survival Simulation
Strategiczne 3 maja 2018
Strategia czasu rzeczywistego wzbogacona o elementy RPG i survivalowe, w której trafiamy do świata opanowanego przez demony. W trakcie rozgrywki w Judgment: Apocalypse Survival Simulation przejmujemy kontrolę nad grupą ocalałych, którzy nie tylko walczą o przetrwanie, lecz także próbują znaleźć sposób na odesłanie najeźdźców do piekieł.
Europa Universalis IV: Dharma
Strategiczne 6 września 2018
Dharma to dodatek DLC do Europa Universalis IV, popularnej strategii czasu rzeczywistego. Produkcja skupia się na subkontynencie indyjskim, m.in. wprowadzając nowe misje dla najważniejszych krajów tego regionu, dodając unikalne grupy społeczne (kasty), oraz ulepszając sferę handlu.
8-bit Hordes
Strategiczne 12 sierpnia 2016
Oldskulowa strategia czasu rzeczywistego w realiach fantasy, stworzona przez doświadczone studio Petroglyph, mające na swoim koncie m.in. Star Wars: Empire at War, Universe at War: Earth Assault czy Grey Goo. 8-bit Hordes jest klasyczną strategią czasu rzeczywistego, w której naprzeciw siebie stają dwie frakcje: Mroczni Orkowie oraz koalicja ludzi, krasnoludów i elfów o nazwie Lightbringers.