50. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 50. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Dungeon Keeper: The Deeper Dungeons
Strategiczne 30 listopada 1997
Oficjalny dodatek do oryginalnej gry strategicznej Dungeon Keeper autorstwa Petera Molyneux. Wraz z nim otrzymujemy piętnaście nowych misji przeznaczonych do zabawy z komputerem i tyle samo map dedykowanych do rozgrywek multiplayer. Twórcy nie zapomnieli też o szeregu poprawek, korygujących niedostatki pierwowzoru.
Warfare: Reloaded
Strategiczne 5 lutego 2010
Samodzielne rozszerzenie wojennej strategii RTS. Wcielamy się w rosyjskiego dowódcę, uczestniczącego w dziesięciodniowym konflikcie zbrojnym z wojskami amerykańskimi i rebeliantami na terenach Tadżykistanu.
Left Behind 3: Rise of the Antichrist
Strategiczne 25 października 2010
Trzecia część strategicznego cyklu gier bazujących na bestsellerowej serii książek, znanej w Polsce jako "Powieść o czasach ostatecznych". Wraz z nią otrzymujemy kilka drobnych usprawnień i 46 nowych misji, w których możemy dowodzić Opozycją Ucisku, bądź amerykańską milicją.
Roaming Fortress
Strategiczne 27 września 2013
Roaming Fortress to gra casualowa z rodzaju „odwróconej” strategii tower defense. Spokojne Królestwo Manatalopii zostało zaatakowane przez barbarzyńską hordę goblinów. Nieliczni pozostali przy życiu rycerze decydują się wcielić w życie śmiały plan i wznieść fortece na grzbietach mitycznych stworów – Burdenbeasts, by z ich pomocą wypędzić najeźdźców. Gra wyprodukowana została przez studio YETi CGI.
Oddworld: Hand of Odd
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego studia Just Add Water, osadzona w uniwersum Oddworld. Gracz może stanąć po stronie Mudokonów bądź Glukkonów i w zależności od wyboru, chronić przyrodę lub też starać się ją maksymalnie eksploatować. W grze spotykamy znane z serii postacie, jak m.in. Abe, Munch, Lulu czy Humphrey.
Distant Worlds: Shadows
Strategiczne 23 maja 2013
Distant Worlds: Shadows jest trzecim pełnowymiarowym rozszerzeniem do kosmicznej strategii czasu rzeczywistego (RTS) - Distant Worlds. Dodatek przygotowany przez studio Code Force Limited wprowadza nową epokę - „Age of Shadows”, a także szereg zmian w mechanice rozgrywki oraz oprawie wizualnej gry.
20,000 Leagues Above the Clouds
Strategiczne prace wstrzymane
20,000 Leagues Above the Clouds to wyprodukowana przez zespół The Brain hybryda gatunków RTS i RPG, w której wcielamy się kapitana statku powietrznego podróżującego po steampunkowym świecie złożonym z zawieszonych w chmurach wysp.
ROAM
Akcji prace wstrzymane
Opracowany przez Ryana Sharra projekt, łączący w sobie elementy trzecioosobowej gry akcji, strategii czasu rzeczywistego oraz RPG z niezwykle popularnym tematem apokalipsy zombie. Akcja gry ROAM osadzona została w świecie opanowanym przez żywe trupy, zaś gracz kieruje poczynaniami jednego z ocalałych i musi zadbać o jego przetrwanie w nieprzyjaznym środowisku. Cała zabawa składa się z trzech zasadniczych komponentów.
AI War: Vengeance of the Machine
Strategiczne 17 czerwca 2013
AI War: Vengeance of the Machine to dodatek do kosmicznego RTS-a AI War: Fleet Command. Rozszerzenie wymaga posiadania podstawowej wersji gry i wprowadza liczne nowe typu sztucznej inteligencji, każda z własną osobowością i unikalnymi strategiami.
Nexus 2: The Gods Awaken
Strategiczne prace wstrzymane
Nexus 2: The Gods Awaken to kosmiczna strategia czasu rzeczywistego będąca kontynuacją Nexus: The Jupiter Incident. Akcja toczy się 25 lat po wydarzeniach znanych z części pierwszej. Ponownie wcielamy się w postać Marcusa Cromwella i stajemy do walki z obcą rasą zrażającą istnieniu naszej cywilizacji.
BlackSpace
Strategiczne prace wstrzymane
BlackSpace to gra autorstwa zespołu PixelFoundry Games, założonego przez dwóch byłych pracowników studia EA Sports Tiburon: Volga Aksoy’a i Jerry’ego Phaneufa. Pierwsza produkcja niewielkiej firmy jest interesującym połączeniem strategii czasu rzeczywistego z grą akcji oraz elementami ekonomicznymi.
A Game of Dwarves
Strategiczne 23 października 2012
Strategia czasu rzeczywistego, w której wcielamy się w księcia krasnoludów nadzorującego rozwój podziemnej osady. Nasi podwładni potrafią m.in. wydobywać surowce, kopać doły i tunele, wznosić budynki i przeprowadzać badania naukowe. Wszystko to wykorzystujemy do tworzenia struktur obronnych potrzebnych do odpierania ataków potworów.
Medieval Mayor
Strategiczne prace wstrzymane
Medieval Mayor jest strategią ekonomiczną stworzoną przez weteranów gatunku, studio Tilted Mill Entertainment, mających na swoim koncie m.in. Immortal Cities: Children of the Nile i Cezar IV. Gracz obejmuje stanowisko burmistrza średniowiecznego miasta, którym trzeba umiejętnie zarządzać, by stało się wzorem pod względem rozwoju przemysłu, handlu i kultury.
Crusader Kings II: Sunset Invasion
Strategiczne 15 listopada 2012
Trzecie rozszerzenie do wydanej w 2012 gry strategicznej firmy Paradox Interactive. W odróżnieniu od pozostałych dodatków, jak i podstawowej wersji gry, Crusader Kings II: Sunset Invasion przedstawia mocno alternatywną historię inwazji imperium Azteków na XIII-wieczną Europę. Wraz Aztekami na Stary Kontynent przybywa nowa plaga, z którą europejscy lekarze nie są sobie w stanie poradzić.
Command Ops: Highway to the Reich
Strategiczne 26 stycznia 2012
Pierwsze rozszerzenie do taktycznej gry wojennej Command Ops: Battles from the Bulge. Autorzy odtworzyli Operację Market Garden, oferując łącznie trzynaście nowych scenariuszy. Poza nowymi mapami wprowadzono też masę poprawek do silnika, dzięki czemu rozgrywka jest jeszcze bardziej realistyczna.
Orgarhythm
Strategiczne 9 sierpnia 2012
Innowacyjny koktajl gatunkowy łączący elementy gry logicznej i strategii czasu rzeczywistego. Wcielamy się w bóstwo dowodzące armią żywiołaków. Interfejs oparto na dotyku i dźwięku, a rozkazy trzeba wydawać w odpowiednim rytmie. Autorzy przygotowali zarówno kampanię dla pojedynczego gracza, jak i tryb wieloosbowy.
Król Artur: Sasi
Strategiczne 8 czerwca 2010
Rozszerzenie do King Arthur: The Role-playing Wargame pozwalające nam objąć dowództwo nad Saksonami. Autorzy przygotowali nową kampanię i rozbudowali system dyplomacji, który zwiększa daje możliwość interakcji z Kościołem, Sidhe, innymi królami, gildią wyjętych spod prawa, słynnymi rycerzami, a nawet z kandydatkami na naszą żonę. Dodatek wymaga posiadania podstawowej wersji gry.
Sacraboar
Strategiczne 6 listopada 2009
Sacraboar to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana i wydana przez firmę makivision. Gracze stają na czele armii, która ma za zadanie wykraść świnkę z bazy wroga. Gra łączy elementy klasycznego RTS-a z rozgrywką w stylu "Tower defence" i "Capture the Flag".Twórcy przygotowali ponad 80 misji w trybie zabawy solowej, a także kilka wariantów zmagań wieloosobowych poprzez sieć Internet lub LAN.
Kings and Castles
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach fantasy, w której wcielamy się w króla i podejmujemy próbę podbicia świata. Jest to produkcja studia Gas Powered Games znanego m.in. z serii Supreme Commander. Podobnie jak w przypadku tego cyklu autorzy przygotowali olbrzymie mapy, na których bitwy toczą bardzo liczne armie.
Trapped Dead
Strategiczne 16 grudnia 2010
Taktyczny RTS bazujący na założeniach wypracowanych na potrzeby kultowej serii Commandos. Dzieło studia Headup Games przenosi nas do alternatywnej wersji lat osiemdziesiątych XX wieku, do miasta Hedge Hill w amerykańskim stanie Missouri. Główni bohaterowie, czyli Mike i Gerald, trafiają do owej mieściny akurat w momencie, w którym tajemniczy wirus zaczyna przemieniać jej mieszkańców w krwiożercze zombie.
Elements of War (2010)
Strategiczne 22 kwietnia 2010
Strategia czasu rzeczywistego bazująca na rozgrywce typu tower defense, autorstwa Orange Cutain Games. W grze wcielamy się w obrońcę królestwa, którego zadaniem jest rozbudowanie struktur obronnych chroniących przed złowrogimi przeciwnikami. Gra powstała na bazie okrojonego Unreal Engine 3, który zapewnia niezłą oprawę graficzną.
Avalon Heroes
Strategiczne 7 sierpnia 2009
Avalon Heroes to darmowa gra sieciowa łącząca w sobie dwa gatunki – RPG oraz RTS. Bazuje na niezwykle popularnym modzie do Warcrafta III zwanym Defense of the Ancients.
Theatre of War 2: Battle for Caen
Strategiczne 2 listopada 2010
Theatre of War 2: Battle for Caen jest dodatkiem do strategii czasu rzeczywistego Theatre of War 2: Kursk 1943 autorstwa zespołu deweloperskiego firmy 1C. Fabuła gry przedstawia zmagania o miasto Caen toczące się pomiędzy 26 czerwca a 19 lipca 1944 roku. Twórcy zadbali o wierne odwzorowanie jednostek i topografii terenu oraz odtworzenie autentycznego przebiegu bitew.
Defenders of Ardania
Strategiczne 13 marca 2012
Defenders of Ardania to gra strategiczna w realiach fantasy, osadzona w świecie znanym z cyklu Majesty. Wybierając jedną z trzech ras, naszym zadaniem jest obrona bazy za pomocą środków i struktur defensywnych. Gra oferuje możliwość grania po stronie ofensywnej oraz posiada ciekawy system czarów. Możemy również bawić się w rozgrywce wieloosobowej dla czterech graczy.