51. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 51. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
World War II: General Commander - Operation: Watch on the Rhine
Strategiczne 8 lipca 2009
World War II: General Commander - Operation: Watch on the Rhine to strategia czasu rzeczywistego, wyprodukowana przez studio Games GI, autorów utrzymanego w konwencji fantasy RTS-a Tahoe World.
Hinterland: Orc Lords
Strategiczne 30 września 2008
Hinterland jest hybrydą dwóch gatunków: strategii i RPG, autorstwa niezależnego studia Tilted Mill Entertainment. Twórcy ci mają spore doświadczenie w dziedzinie gier strategicznych, wśród innych przygotowanych przez nich produkcji znajdują się takie tytuły jak Immortal Cities: Children of the Nile, Caesar IV, czy SimCity Societies.
A Kingdom for Keflings
Strategiczne 19 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której sterujemy gigantem. Przyczyniamy się do rozwoju tytułowego królestwa, zamieszkiwanego przez sympatyczne stworki.
Carrier Command: Gaea Mission
Strategiczne 27 września 2012
Carrier Command: Gaea Mission to strategia osadzona w klimacie dalekiej przyszłości. W grze wcielamy się w dowódcę tytułowego „lotniskowca”, przenoszącego mnóstwo mniejszych pojazdów, w większości o przeznaczeniu bojowym. Sednem rozgrywki jest zatem walka – determinuje to fabuła gry.
Sword of the Stars: A Murder of Crows
Strategiczne 9 października 2008
Sword of the Stars: A Murder of Crows jest drugim, obok Born of Blood, rozszerzeniem strategii kosmicznej stworzonej w konwencji 4X (Xplore, Xpand, Xploit, Xterminate). Przygotowaniem gry zajęło się to samo studio deweloperskie, co w przypadku poprzedników - Kerberos Productions.
Beyond Protocol
Strategiczne 21 listopada 2008
Beyond Protocol jest jedną z pierwszych produkcji należących do gatunku tzw. kosmicznych MMO RTS, a więc sieciowych, masowych strategii czasu rzeczywistego utrzymanych w konwencji sci-fi. Za projekt gry odpowiedzialna jest firma Dark Sky Entertainment, dla której jest to pierwsze tak duże przedsięwzięcie.
Defendin' De Penguin
Strategiczne 2 września 2008
Niezbyt wymagająca strategia czasu rzeczywistego. Dążymy do ochraniania wioski pingwinów przed atakami drapieżników. W tym celu konstruujemy i umiejętnie rozmieszczamy dostępne systemy obronne.
AI War: Light of the Spire
Strategiczne 27 stycznia 2011
Trzecie rozszerzenie ambitnej strategii kosmicznej AI War, stworzonej przez studio Arcen Games. Dodatek wprowadza do gry nową frakcję – Spire – prastarą rasę obcych, którzy są na skraju wyginięcia. W sumie otrzymujemy około 180 nowych statków oraz niedostępny wcześniej tryb Defender, czyli swobodną kampanię dla osób szukających krótszych rozgrywek.
Elements of War
Strategiczne 23 grudnia 2010
Pełna akcji strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w bliskiej przyszłości. Po nieudanym eksperymencie z kontrolą pogody na Ziemi dochodzi do konfliktu zbrojnego. W grze przeszkadzają nie tylko wrogowie, ale i groźne zjawiska atmosferyczne w postaci burz, huraganów i tornad. W grze przewidziano tryb dla wielu graczy, a oprawa audiowizualna prezentuje się dość okazale.
Avalon Heroes
Strategiczne 7 sierpnia 2009
Avalon Heroes to darmowa gra sieciowa łącząca w sobie dwa gatunki – RPG oraz RTS. Bazuje na niezwykle popularnym modzie do Warcrafta III zwanym Defense of the Ancients.
Command Ops: Battles from the Bulge
Strategiczne 26 maja 2010
Gra taktyczna rozgrywająca się w okresie II wojny światowej. Akcja skupia się na ostatniej dużej ofensywie wojsk niemieckich na froncie zachodnim. Twórcy produkcji stawiają na realistyczne zaprezentowanie zmagań wojennych. Oprócz kampanii solowej, przygotowano rozbudowany tryb multiplayer oraz edytor scenariuszy.
Warstory: Europe in Flames
Strategiczne 4 listopada 2010
Strategia czasu rzeczywistego przeznaczona do jednoczesnej zabawy setek graczy w Internecie. Do rozgrywki wymagane jest tylko posiadanie przeglądarki stron www.
Rise of Immortals: Battle for Graxia
Strategiczne 12 września 2011
Rise of Immortals: Battle for Graxia to stworzona przez studio Petroglyph sieciowa strategia czasu rzeczywistego (RTS) wzbogacona o elementy RPG i zręcznościówki. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Graxia. Gracze przejmują kontrolę nad jednym z tytułowych nieśmiertelnych i formują maksymalnie 5-osobowe drużyny, które toczą ze sobą pojedynki w konwencji MOBA (Multiplayer Online Battle Arena).
Star Prospector
Strategiczne 25 stycznia 2012
Star Prospector jest debiutanckim dziełem kanadyjskiego studia Crypstone Games. Gra łączy elementy strategi czasu rzeczywistego i RPG. Gracze wcielają się w tytułowych prospectorów, czyli śmiałków, którzy wysłani zostają z misją badawczą na odległe planety. Kolonizacji sprzeciwia się jednak frakcja scavengerów, potomków ludzi wygnanych niegdyś z Ziemi.
Trapped Dead
Strategiczne 16 grudnia 2010
Taktyczny RTS bazujący na założeniach wypracowanych na potrzeby kultowej serii Commandos. Dzieło studia Headup Games przenosi nas do alternatywnej wersji lat osiemdziesiątych XX wieku, do miasta Hedge Hill w amerykańskim stanie Missouri. Główni bohaterowie, czyli Mike i Gerald, trafiają do owej mieściny akurat w momencie, w którym tajemniczy wirus zaczyna przemieniać jej mieszkańców w krwiożercze zombie.
Combat Mission: Shock Force – NATO
Strategiczne 21 października 2010
Trzeci dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego, który wprowadza do zabawy jednostki kontyngentu wojsk NATO. Twórcy rozszerzenia skupili się na opracowaniu nowych oddziałów, poprawieniu rozgrywki i przygotowaniu kampanii oraz scenariuszy (umiejscowionych w Syrii). Pakiet wprowadza także funkcjonalny edytor do tworzenia własnych zadań.
Elements of War (2010)
Strategiczne 22 kwietnia 2010
Strategia czasu rzeczywistego bazująca na rozgrywce typu tower defense, autorstwa Orange Cutain Games. W grze wcielamy się w obrońcę królestwa, którego zadaniem jest rozbudowanie struktur obronnych chroniących przed złowrogimi przeciwnikami. Gra powstała na bazie okrojonego Unreal Engine 3, który zapewnia niezłą oprawę graficzną.
End of Nations
Strategiczne prace wstrzymane
Udostępniana na zasadzie free-to-play (za darmo z opcją płatnego abonamentu) strategia z rodzaju MMORTS, za której powstanie odpowiada studio deweloperskie Petroglyph Games. Akcja End of Nations toczy się w świecie niedalekiej przyszłości, w którym dominująca rolę sprawuje totalitarna organizacja Order of Nations. Przeciwko niej występują dwie wzajemnie zwalczające się frakcje – Liberation Front oraz Shadow Revolution.
AI War: The Zenith Remnant
Strategiczne 12 stycznia 2010
Obszerny dodatek do złożonej strategii czasu rzeczywistego AI War. W rozszerzeniu rozbudowano opcje technologiczne, wprowadzono mnóstwo nowych jednostek i dodano kilka frakcji. W samej grze prowadzimy międzygalaktyczne wojny z zaawansowaną sztuczną inteligencją – w pojedynkę lub w kilkuosobowym trybie kooperacji.
GrimGrimoire OnceMore
Strategiczne 4 kwietnia 2023
Zremasterowana wersja RTS-a z 2007 roku. W GrimGrimoire OnceMore wcielamy się w Lillet, która utknęła w pętli czasowej. By się z niej wydostać, dziewczyna musi znaleźć sposób na odparcie ataku arcymaga Calvarosa, który najechał jej szkołę magii.
Ninja Village
Strategiczne 25 marca 2013
Ninja Village to strategia osadzona w XVI-wiecznej Japonii. Gracz zarządza tytułową wioską wojowników ninja. Jego zadaniem jest rozwój ekonomiczny osady, co pozwala fundować szkolenie i wyposażanie armii, którą wykorzystujemy następnie do podboju zbuntowanych prowincji.
Age of Empires II: Definitive Edition - Górscy Królowie
Strategiczne 31 października 2023
Dodatek do remastera Age of Empires II z 2019 roku. Rozszerzenie The Mountain Royals wprowadza dwie nacje, czyli Ormian oraz Gruzinów, jak również trzy nowe kampanie fabularne.
Lornsword Winter Chronicle
Strategiczne 23 października 2019
Hybryda strategii czasu rzeczywistego i gry akcji osadzona w realiach fantasy. Budujemy bazę, rekrutujemy oddziały i posyłamy je do walki z perspektywy bohatera, nad którym sprawujemy bezpośrednią kontrolę (w rzucie izometrycznym). Produkcja oferuje lokalny tryb kooperacyjny dla dwóch osób. Za jej stworzenie i wydanie odpowiada niezależne studio Tower Five.
Bannermen
Strategiczne 21 lutego 2019
Klasyczna strategia czasu rzeczywistego (RTS), której akcja toczy się w świecie inspirowanym średniowieczem, ale posiadającym elementy fantastyczne. Do klasyki gatunku nawiązuje też trójwymiarowa oprawa graficzna produkcji. Za stworzenie tego tytułu odpowiada studio Pathos Interactive.