Zabawne, że o tym wspominasz bo akurat sztylety były jedną ze skuteczniejszych broni do pozbawienia życia zakutego w płytę rycerza po tym, jak już się go obaliło na ziemię. Właśnie choćby dlatego, że znacznie łatwiej było go wsunąć w niechronione płytą elementy np. łączenia i ruchome stawy ;] No i sztyletem się raczej pcha niż tnie.
Hehe z tekstu, z uwagi na temat polegający na tym czym Outriders się różni od konkurencji, wyleciała wzmianka o fabule, która również moim zdaniem właśnie jest jednym z dużych plusów (ale trzeba zaznaczyć, że prolog i pierwsze parę godzin niestety jest rozpisane dużo słabiej niż reszta gry, zarówno pod względem narracji jak i dialogów postaci). Problemy z serverami dotyczyły dosłownie pierwszych 2-3 dni i od tego czasu nie żadnych problemów a balans - meta się powoli dopiero kształtuje, przy takiej ilości zmiennych nie ma szans aby na premierę gra była perfekcyjnie zbalansowana, gdzie system z pewnością pozwoli graczom zbudować coś, na co twórcy sami jeszcze nie wpadli. Co nie zmienia faktu, że grę da się ukończyć zarówno solo jak i w coopie i to każdą klasą postaci, więc narzekanie na balans jest średnio na miejscu ;)
Zależy od klasy ;) Karabiny wyborowe i do pewnego stopnia snajperskie i powtarzalne mają swoje zastosowania, zwłaszcza na ekspedycjach. W coopie pewnie nawet łatwiej z tego skorzystać ale solo nawet na moim tricksterze mi się przydają, choćby do zdetonowania wybuchowej beczki na wieży ze snajperami, by nie musieć marnować czasu na wchodzenie na górę/schodzenie na dół (a w endgame czas ukończenia misji ma znaczenie :))
Patch miał zapobiegać kolejnym przypadkom, ale miał błędy, w wyniku których zamiast zapobiegać znikaniu ekwipunku to blokował dostęp do postaci - ale z wypowiedzi twórców wynika, że to zapobiega dalszym uszkodzeniom zapisu jej stanu dzięki czemu osoby, które doświadczyły problemu odzyskają ekwipunek w stanie praktycznie nienaruszonym, kiedy ruszy proces przywracania postaci. Natomiast patch z dnia wczorajszego najprawdopodobniej pozbył się już problemu zupełnie (przez weekend sytuacja będzie monitorowana). Jeżeli faktycznie wszystko pójdzie zgodnie z planem to w następnym tygodniu nastąpi przywrócenie postaci i ekwipunków :)
Woda uszkadza drewniane elementy jedynie do 50%. Bez napraw molo nadal będzie stało, tylko będzie brzydko wyglądać :P