Artykuły i opinie na temat gry Tekken 7

Tym razem przesadzili. 8 zmian w grach, które zniszczyły balans rozgrywki
artykuł20 sierpnia 2021
Twórcy starają się regularnie wspierać swoje gry wideo po premierze nowymi treściami w postaci dodatków czy aktualizacji. Nie zawsze jednak są to zmiany na lepsze, a nawet wręcz przeciwnie – czasem potrafią one całkowicie zaburzyć balans rozgrywki.

Mała pojemność dysku PS5 to dla mnie duży problem
artykuł23 października 2020
Niecałe 700 gigabajtów przestrzeni dyskowej udostępnionej graczom na PlayStation 5 dla wielu z nas oznaczać będzie jedno - konieczność irytujących kompromisów.

Dlaczego już nie gramy w bijatyki? Sukces, upadek i powolny powrót
artykuł24 października 2018
Choć bijatyki radzą sobie ostatnimi czasy całkiem nieźle, to do złotych czasów czy wyników najpopularniejszych gier wciąż im daleko. Dlaczego dawniej jeden z najpopularniejszych gatunków gier dziś walczy o to, by wyjść z niszy?

Największe niespodzianki 2017 roku
artykuł2 stycznia 2018
Miniony rok przyniósł kilka zaskoczeń. Powróciły w chwale spisane na straty serie, utytułowane studio zyskało niezależność po długim czasie korporacyjnej „niewoli”, a fani doczekali się potwierdzenia, że powstaje gra, w którą dawno zaczęli powątpiewać.

Najlepsze bijatyki – redakcyjne top 15 serii bijatyk
artykuł9 czerwca 2017
Cztery bijatyki z uznanych serii debiutujące na rynku w ciągu jednego miesiąca – takiego dobrobytu nie mieliśmy w gatunku od dawna. Z tej okazji sprawdziliśmy, w jakich grach najbardziej lubimy w redakcji prać się po twarzach.

Gry czerwca 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 czerwca 2017
Czerwiec nie obfituje w hity opatrzone etykietą AAA, ale i tak będzie w co pograć. Przed nami m.in. podwójne wyścigowe uderzenie Codemasters, smak nostalgii w dodatku Morrowind do The Elder Scrolls Online oraz lądowanie na spadochronie polskiego Get Even.

Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji
artykuł1 stycznia 2017
Rok 2016 właśnie dobiegł końca. Czas więc zastanowić się, w co zagramy w roku 2017. Oto redakcyjny przegląd 30 najbardziej oczekiwanych spośród nadchodzących gier.
Przeczytaj również:

Bez niego nie byłoby Geralta. Maciej Kwiatkowski o sztuce, której nie widać, ale bez której nie ma współczesnych gier AAA
artykuł6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!

"Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe." Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
artykuł4 czerwca 2025
Dlaczego jest to tech demo Wiedźmina 4, a nie gameplay z Wiedźmina 4, jak długo zajęło im przygotowanie go, dlaczego zespół wybrał Unreal Engine 5 zamiast pozostać przy własnym RED Engine - i jak wiele z tego, co widzieliśmy, to pobożne życzenia?

Mam nadzieję, że Sapkowski jednak napisze kontynuację Sagi o wiedźminie
artykuł24 grudnia 2024
Rozdroże kruków pokazało, że Sapkowski wciąż ma to coś, a nawet pisze z większą pewnością niż ostatnio w Sezonie burz czy Żmii. Dlatego pewnie nie tylko ja zacząłem się zastanawiać, co by było, gdyby się złamał i popełnił kontynuację Wiedźmina.