Artykuły i opinie na temat gry Dark Souls: Remastered

Najlepsze gry soulslike dla każdego. Nasz ranking od najłatwiejszej do najtrudniejszej
artykuł15 lipca 2024
Seria Dark Souls wsławiła się wysokim poziomem trudności, uczącym pokory i cierpliwości. Inspirowane nią gry soulslike starają się również nie dawać taryfy ulgowej, czasem stanowiąc większe, a czasem mniejsze wyzwanie od dzieł FromSoftware.

Soulslike to świetna sprawa, ale potrzebujemy też Soulslite'ów
artykuł8 października 2021
Ludzie, którzy naciskają na FromSoftware o łatwy poziom trudności w Sekiro czy Dark Souls naruszają święte prawo twórcy do uczynienia jego dzieła czymkolwiek sobie tylko zechce. A jednocześnie mają trochę racji...

A teraz prędko! Zanim dotrze do Was, że to… ma całkiem sporo sensu? Speedrun z perspektywy psychologii
artykuł30 września 2021
Speedrunning to niezwykle interesujące zjawisko, jeżeli chodzi o świat gier wideo. Dlaczego jednak ludzie decydują się na przechodzenie tytułów jak najszybciej i jak najsprawniej? Co siedzi w ich umysłach? O tym z chęcią Wam opowiem.

Symulator umierania, który dodaje otuchy - pierwsze Dark Souls kończy 10 lat
artykuł22 września 2021
Obchodzące dziś 10. urodziny Dark Souls to nie tylko wybitna gra. Dla wielu graczy to wyjątkowo osobiste doświadczenie, które stanowiło jeden z elementów w walce z depresją lub przechodzeniu przez traumę.
![[ZOBACZ MEMY]. Jak internetowa twórczość rządzi branżą gier](https://www.gry-online.pl/i/h/5/13979265.jpg)
[ZOBACZ MEMY]. Jak internetowa twórczość rządzi branżą gier
artykuł30 czerwca 2021
Zwiastuny? Pokazy prasowe? Zapomnijcie o tym: dziś w branży gier wideo wygrywa ten, kto spodoba się internautom. W świecie interaktywnej rozrywki memy mogą być dla deweloperów zarówno przepustką na salony, jak i gwoździem do trumny.
![8 dobrych piesków, które zginęły w grach [SMUTNO]](https://www.gry-online.pl/i/h/5/192114406.jpg)
8 dobrych piesków, które zginęły w grach [SMUTNO]
artykuł5 kwietnia 2021
Mówi się, że najlepszym przyjacielem człowieka jest pies. Czworonożni towarzysze dość często towarzyszą nam w grach, ale historia uczy, że nie powinniśmy się do nich przywiązywać. Dlaczego? Przekonacie się.

Dlaczego gracze się wściekają i czemu to nic złego?
artykuł22 listopada 2019
Zdarzało wam się krzyczeć przed monitorem, przeklinać, rzucać padem, tłuc myszą o biurko? Spokojnie, mimo to wciąż możecie być normalni.

Mięczaki z nas? Dlaczego coraz częściej gramy na easy
artykuł23 lutego 2019
Granie na łatwym poziomie trudności to zdaniem „prawdziwych” graczy siara i powód do wstydu. Sam też tak kiedyś uważałem, ale z wiekiem mocno zmieniło się moje podejście – i nie tylko moje.

Gry maja 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł28 kwietnia 2018
Głównymi daniami maja są interaktywny film/przygodówka Detroit od twórców Heavy Rain oraz kontynuacja świetnego Pillars of Eternity. Zagramy również w sporo tytułów rodzimych deweloperów.

Gry RPG, w które zagramy w 2018 roku – nie tylko Vampyr i Pillarsy
artykuł20 kwietnia 2018
Przyglądamy się najlepiej zapowiadającym się grom fabularnym, które mają pojawić się na rynku w tym roku.
Przeczytaj również:

Gry z crossplay, w które zagracie ze znajomymi na PC i konsolach. Nasze topowe gry międzyplatformowe
artykuł3 marca 2025
Dostępność gier na różnych platformach to ważna rzecz! Jeszcze lepiej, gdy dana produkcja oferuje crossplay. Wtedy bowiem niezależnie od tego, z czego korzystamy, możemy grać z innymi osobami bez żadnych ograniczeń.

15 przepięknych gier indie. Wiele hitów AAA może im pozazdrościć
artykuł2 lipca 2022
Gry niezależne z reguły są tworzone przez stosunkowo niewielką liczbę osób, stąd rzadko udaje im się zachwycić ogromem świata czy skomplikowanym drzewkiem decyzyjnym. Mimo to niektóre z nich po prostu olśniewają oprawą audiowizualną.

Choroby toczące branżę gier - 7 grzechów głównych wydawców
artykuł1 maja 2022
Współczesne gry to wielkie projekty i wielkie budżety. A jeśli gdzieś chodzi o pieniądze, nietrudno o różne patologiczne praktyki, aby tylko zmaksymalizować zysk jak najmniejszym kosztem. Oto siedem częstych problemów, na jakie cierpią gry komputerowe.