Artykuły i opinie na temat gry Book of Demons

25 ofert ze Steam Winter Sale 2019 – oto najlepsze promocje
artykuł20 grudnia 2019
Świąteczny klimat udzielił się wszystkim – nawet Gabenowi Newellowi, który zaoferował obniżki naprawdę solidnych produkcji! Co warto sprezentować sobie i bliskim pod choinkę – lub w ramach celebracji zbliżającego się wielkimi krokami Nowego Roku?

W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable
artykuł14 grudnia 2018
Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.

Gry grudnia 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł29 listopada 2018
Grudzień to miesiąc wytchnienia po ostatnich kilku gorących premierach. Nie znaczy to jednak, że nie będzie w co grać - pojawi się czwarta odsłona Just Cause, dodatek do Don't Starve czy przepełniony treścią Super Smash Bros. Ultimate.

Papierowe Diablo, czyli jak polskie studio odtwarza czar kultowych klasyków
artykuł24 listopada 2018
Warszawskie studio Thing Trunk postawiło sobie ambitny cel: stworzyć siedem gier, które przypomną nam o emocjach, jakich dostarczały nam klasyczne produkcje z ostatniej dekady minionego wieku. Pierwszy w kolejce jest pastisz Diablo, czyli Book of Demons.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.