Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry World of Warcraft: Legion

Gry sierpnia 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry sierpnia 2016 - najciekawsze premiery i konkurs

artykuł1 sierpnia 2016

Po słabszym lipcu powoli wracają większe premiery. Mówiąc krótko, będziemy zwiedzać Gotham i pędzić do centrum wszechświata. Oto premiery sierpnia.

Zanim obejrzysz film Warcraft: Początek – wszystko, co musisz wiedzieć przed seansem
Zanim obejrzysz film Warcraft: Początek – wszystko, co musisz wiedzieć przed seansem

artykuł9 czerwca 2016

Warcraft: Początek to prawdopodobnie najważniejsza ekranizacja gry w historii naszej branży. Wybierasz się na ten film, chociaż nie do końca wiesz, czego się spodziewać, lub już nie pamiętasz pierwszej wojny ludzi z orkami? Nasz artykuł Ci pomoże.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.