Artykuły i opinie na temat gry Get Even

Bez tragedii, bez rewelacji – podsumowanie przeciętnego roku w polskiej branży gier
artykuł24 grudnia 2017
W ostatnich latach polscy deweloperzy co kilka miesięcy odnotowywali branżowy sukces – aż do teraz. 2017 okazał się nieszczególnie ekscytującym rokiem dla rodzimych gier wideo, choć nie zabrakło w nim ani solidnych produkcji, ani poważnych wpadek.

Gry czerwca 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 czerwca 2017
Czerwiec nie obfituje w hity opatrzone etykietą AAA, ale i tak będzie w co pograć. Przed nami m.in. podwójne wyścigowe uderzenie Codemasters, smak nostalgii w dodatku Morrowind do The Elder Scrolls Online oraz lądowanie na spadochronie polskiego Get Even.

Gry maja 2017 - najciekawsze premiery i konkurs!
artykuł2 maja 2017
Maj nie rozpieszcza nas dużymi tytułami, ale nie oznacza to, że nie znajdziemy niczego wśród tych mniejszych. Oto nasze typy.

Czarne konie targów Gamescom 2014, czyli mało znane gry, na które powinniście zwrócić uwagę
artykuł11 sierpnia 2014
Przygotowaliśmy zestawienie czarnych koni tegorocznej edycji targów Gamescom, czyli tytułów, które na razie nie budzą ogromnego zainteresowania, ale mogą wkrótce bardzo namieszać na rynku.
Przeczytaj również:

Gry sierpnia 2025. Remastery i remake'i atakują i liczymy, że będą lepsze niż oryginały
artykuł5 sierpnia 2025
Jeśli lubicie remastery, sierpień powinien przypaść Wam do gustu. Bez obaw jednak, w tym miesiącu znajdzie się również miejsce dla kilku nowości. I to całkiem głośnych!

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Na tym polu przegrał nawet Wiedźmin 3 - dlaczego rozwój postaci i ekwipunek to dla mnie najważniejsze elementy RPG
artykuł12 maja 2025
W grach RPG liczy się nie tylko świetna opowieść. Szczególnie istotny jest dla mnie rozwój postaci związany ze zdobywaniem coraz lepszego ekwipunku, by z większą skutecznością stawiać czoła nowym wyzwaniom. Niełatwo jednak o dobry system tej progresji.