Artykuły i opinie na temat gry The Crew

Gry samochodowe wszech czasów – TOP 100 gier wyścigowych i rajdowych
artykuł8 lutego 2018
Tuning? Realistyczny symulator? A może rajdy po błocie? Jaki tytuł uplasował się na pierwszym miejscu listy najlepszych gier wyścigowych wszech czasów? Wspólnie z czytelnikami serwisu GRYOnline.pl wybraliśmy 100 pozycji – oto one!

Nowa era w multiplayerze, czyli jak The Division, Destiny i The Crew zbliżają się do MMO
artykuł11 lipca 2014
Choć nic nie jest w stanie zastąpić dobrej kampanii dla pojedynczego gracza, to coraz częściej możliwość grania z innymi decyduje o sukcesie danej produkcji. Czego w tym zakresie możemy spodziewać się po najgorętszych tytułach najbliższych miesięcy?

Ubisoft Digital Days 2013 – Watch_Dogs, The Crew, Child of Light i inne gry Ubisoftu
artykuł14 września 2013
Watch_Dogs i The Crew to największe gry pokazane przez Ubisoft na imprezie Digital Days 2013, która trochę zmieniła profil. Mimo tego, na miejscu nie zabrakło tytułów średnich i małych, w tym Child of Light, Valiant Hearts, czy mobilnego Rayman Fiesta Run

Need for Speed, Forza Motorsport i Gran Turismo - przegląd wyścigów samochodowych
artykuł20 lipca 2013
Dobrych gier motoryzacyjnych nigdy za wiele. Dlatego też z przyjemnością prezentujemy dziesięć samochodówek, których premiera powinna odbyć się w przeciagu kilku najbliższych miesięcy.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.