Artykuły i opinie na temat gry LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni

Najlepsze gry w świecie Władcy Pierścieni - wybór redakcji
artykuł18 września 2022
„Jedna, by wszystkimi rządzić. Jedna, by wszystkie odnaleźć. Jedna, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać”. Innymi słowy – wybieramy najlepszą grę osadzoną w uniwersum Władcy Pierścieni.

Najlepsze gry LEGO – klockowe przeboje
artykuł4 grudnia 2017
Jedni niezmiennie je kochają, inni już się nimi nudzą. Przez lata powstały niezliczone gry z klocków LEGO, wykorzystujące chyba wszystkie popularne licencje świata. Które z tych tytułów były najlepsze? Oto nasz ranking.

Gry listopada 2012 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł1 listopada 2012
Hitman: Rozgrzeszenie, Far Cry 3 czy może nowe Call of Duty? Spytaliśmy redaktorów i współpracowników naszego serwisu, które z gier listopada 2012 roku są dla nich najciekawsze.

Gry października 2012 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł30 września 2012
Assassin's Creed III, Dishonored czy może XCOM: Enemy Unknown? Spytaliśmy redaktorów i współpracowników naszego serwisu, które z gier października 2012 roku są dla nich najciekawsze.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.