Artykuły i opinie na temat gry Lineage Eternal: Twilight Resistance

Czekając na Diablo 4 – ciekawe hack-and-slashe, w które zagramy przed kolejnym hitem Blizzarda
artykuł20 stycznia 2016
Znając zwyczaje twórców ze studia Blizzard, na nową odsłonę serii Diablo będziemy musieli poczekać naprawdę długo. W niedalekiej przyszłości na rynku pojawi się jednak sporo ciekawych gier, które powinny zadowolić fanów gatunku hack’n’slash.

Korea nie tylko StarCraftem stoi - przegląd azjatyckich gier MMO
artykuł8 maja 2014
W kontekście gier Korea Południowa kojarzona jest często ze StarCraftem i najlepszymi e-sportowcami, ale ten azjatycki kraj jest także ojczyzną popularnych gier MMO. Postanowiliśmy więc wspomnieć o kilku kultowych i cenionych MMORPG-ach.

Nie tylko Diablo III i Path of Exile - na jakie gry hack and slash warto czekać w tym roku?
artykuł5 kwietnia 2014
W roku 2014 zadebiutuje kilka nowych tytułów hack and slashowych, więc przygotowaliśmy dla Was ich podsumowanie. Zastanowimy się też czy obecnie królujące tytuły mają się czego obawiać.

Przegląd Diabloklonów - 2012 rokiem hack'n'slashy?
artykuł10 stycznia 2012
Rozpoczynający się rok będzie równie łaskawy dla zwolenników rzeźni. Zalew diabloklonów, jaki czeka nas w następnych dwunastu miesiącach, powinien ucieszyć nie tylko fanatyków sieczenia i rąbania, ale i graczy w ogóle.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.