SWAT 4 - poradnik do gry
Poradnik do gry SWAT 4, kolejnej symulacji działań policyjnego oddziału do zadań specjalnych. Poradnik dotyczy kampanii dla jednego gracza i zawiera mapy oraz porady dotyczące przejścia wszystkich 13 misji w grze.
Aktualizacja:
SWAT 4 - poradnik do gry

Poniższy poradnik dotyczy kampanii dla jednego gracza i zawiera mapy oraz porady dotyczące przejścia wszystkich 13 misji w grze.
SWAT 4 jest grą pod wieloma względami nietypową, ale jedna jej cecha znacząco wpływa na formę, jaką posiada niniejszy poradnik. Układ pomieszczeń w danej misji jest stały, ale miejsca, w którym przebywają podejrzani i cywile, za każdym razem są inne. Zmienia się również ich zachowanie, pojawiają się czasem nowi podejrzani. Z tego względu nie jest możliwe szczegółowe opisanie przejścia misji - za każdym razem gra wygląda inaczej.
Z tego względu zaprezentowany poniżej opis misji i zalecanej przeze mnie taktyki należy traktować jako pewną propozycję, a nie jedynie słuszny i pewny sposób ukończenia zadania.
Raz jeszcze podkreślam, że rozgrywka za każdym razem może przebiegać inaczej - z tego względu niewolnicze trzymanie się jakiegokolwiek planu może się skończyć fatalnie, gra bowiem naprawdę potrafi zaskakiwać.
Z drugiej jednak strony - odradzam działanie na żywioł. Przeciwnicy nie są może geniuszami, ale posiadaną bronią posługują się bardzo sprawnie i nie stoją w miejscu czekając na "zneutralizowanie". Ranieni uciekają, potrafią korzystać z osłony, mają oczy i uszy. Broń w tej grze jest bardzo skuteczna - nawet zwykły pistolet w rękach ćpuna potrafi jednym strzałem zakończyć naszą misję.
Trzeba więc znaleźć złoty środek między ostrożnym planowaniem a błyskawicznym reagowaniem na zmieniające się okoliczności. Mam nadzieję, że ten poradnik będzie w tym pomocny.
Opis każdej misji składa się z dwóch części. Pierwsza to zarysowanie sytuacji i opis celów misji wraz z mapą. Druga to opis przejścia misji wraz z ilustrującym tekst planem.
Część z map w poradniku to kopie tych dostępnych podczas gry, część to zaktualizowane wersje planów, jakie otrzymujemy przed zadaniem a reszta, to mapy wykonane przeze mnie.
Z ich pomocą można zaplanować własną taktykę. Ze względu na tych czytelników, którzy będą woleli samodzielnie opracowaną metodę przechodzenia misji, oddzieliłem "czyste" mapy od tych z zaznaczonym już sposobem przejścia.
Mam nadzieję, że w ten sposób zostaną usatysfakcjonowani zarówno ci, którzy preferują samodzielne rozwiązywanie problemów, jakie stawia przed nimi gra, jak i ci, którzy szukają w niniejszym tekście bardziej szczegółowych porad.
GRYOnline
Gracze
- SWAT 4: Dom Fairfaksów - Sytuacja Misja 2
- SWAT 4: Northside Vending - Sytuacja Misja 7
- SWAT 4: Siedziba Dzieci Taronne'a - Sytuacja Misja 9
- SWAT 4: Centrum Badawcze Mt. Threshold - Sytuacja Misja 13
- SWAT 4: Misja 2
- SWAT 4: Dom Fairfaksów - Akcja Misja 2
- SWAT 4: Siedziba Dzieci Taronne'a - Akcja Misja 9
- SWAT 4: Wollcot Projects - Sytuacja Misja 11
- SWAT 4: Poradnik do gry
- SWAT 4: Misja 9
- SWAT 4: Hotel Old Granite - Sytuacja Misja 12
- SWAT 4: Centrum Samochodowe Victory Imports - Akcja Misja 5
- SWAT 4: Northside Vending - Akcja Misja 7
- SWAT 4: Hurtownia Jubilerska DuPlessis - Sytuacja Misja 8
- SWAT 4: Hurtownia Jubilerska DuPlessis - Akcja Misja 8
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
