Wszystko działało, ale nikt nie kupował. Finansowa klapa nowej gry twórców Alana Wake'a nie przeszkadza w pracach na...
Coraz mniej mi się podoba ta moda na ogłaszanie remake'ów i wypuszczanie ich 5 lat później, jak to jest z Gothic, Wiedźminem i teraz Max Payne'ami.
Co to jest za robota? Projekt gotowy mają, technologię też, tylko bullet time należy ogarnąć, no i to są małe, liniowe gry z dzisiejszej perspektywy, także 2 lata pełnej produkcji i premiera, a nie zabawa w jakieś zmienianie wizji artystycznej i ściemnianie, że się słucha fanów.
No i niech tylko przypadkiem nie przenoszą na UE5 Maxa, bo wtedy to jesteśmy w odbycie.
Po średnim AW2 (i nie chodzi o sprzedaż) na nic więcej ich niestarć, to już nie to samo studio.
Grałem w closed-test i powiem tak:
-brak chatu głosowego w grze nastawionej na kooperację (?)(!)
-powtarzalna rozgrywka
-do bólu brak balansu rozgrywki, raz jest super łatwo w późniejszych momentach by zaraz zalać wszystko wrogami
Podejrzewam, że po testach prawie nic nie poprawili i teraz zdziwko, że nie pykło ? Sytuacja podoba do REverse, brak wyobraźni jak to miało wyglądać.