Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 od zawsze planowali DLC, ale zaskakujący sukces RPG-a skłonił ich do przemyśleń
Via Tenor
Teraz takie patałachy jak ĘĄ czy Ubikacja przecierają oczy ze zdumienia i mózgi im eksplodują jak to w ogóle możliwe.
Via Tenor
Teraz takie patałachy jak ĘĄ czy Ubikacja przecierają oczy ze zdumienia i mózgi im eksplodują jak to w ogóle możliwe.
Bo do średniaka temu daleko. To po prosu bardzo dobra, dopracowana, fabularnie ciekawa, z bardzo dobrym gameplay'em i świetną muzyką gra :)
Nie tak łatwo będzie o sequel takiego tytułu chociaż tak - bardziej od dlc chciałbym zobaczyć nową grę spod ręki tego studia.
Można byłoby pokazać co się stało z ludźmi po "gumażowaniu" i Gustave mógłby być ich przywódcą w drodze do powrotu do ich Lumiere.
Tak czy siak, wiem, że sam siebie oszukuję, ale nie chciałbym sequelu z dwóch powodów - nie będzie się dało ponowić takiego zachwytu i prawdopodobnie przestrzelą się w oczekiwaniach ludzi po jedynce.
EDIT: Pokazanie innej ekspedycji ma zero sensu (nomen omen), bo i tak robiłyby to samo i padły z rąk Renoira w miejscu ostatniej flagi. No chyba, że ekspedycji Zero... ale czy ja wiem.
Dokładnie, dlatego wolałbym nową grę. Dla mnie historia Clair Obscur jest zamknięta i ten świat nie został IMO projektowany z zamiarem czerpania zysków z możliwych kontynuacji.
Na DLC faktycznie jakieś miejsce jest od zwykłego dodawania krain i opcjonalnych bossów tudzież nowych drzewek umiejętności, które przedłużą chęci do ogrywania ponownie gry po rozwiązania stricte fabularne jak
spoiler start
rozbudowa wątku pisarze kontra malarze albo ukazanie wcześniejszych przygód Verso i Monoco - w sumie tych dwóch w akompaniamencie innej ekspedycji to by była niezła jazda nawet wiedząc jak to się dla samej ekspedycji zakończy
spoiler stop
Klikanie w X w reklamie wideo w rogu ekranu powoduje otwarcie reklamy. Żenujące
Nie, studio nie ma 32 członków tylko ponad 40. Przestańcie opowiadać kłamstwo z tymi 32 i psem.
Zamiast dlc bym wolał sequel, konflikt malarzy i pisarzy na przykład.
Kurcze robicie chociaż minimalny research przed napisaniem posta? Akurat wypowiedzieli się EKSTREMALNIE jasno, że nie planują żadnego DLC jak narazie I NIGDY nie był planowany.
Dzięki sukcesów i zaczynają o tym myśleć, ale narazie jako, że są totalnie wypompowana, nie nadejdzie w przeciągu 2 lat.
Przestańcie czytać tylko pseudo memy i przesłuchaj ie ORYGINALU, bo to już któryś raz, kiedy piszecie bez sensu.
O prosze, takie gry powstają jak utalentowani ludzie uwolnią się ze szponów gównianego Ubishitu. Najlepsze, ze ci deweloperzy zrobili Breakpoint. Widac gdzie jest problem w Ubislopie
Akurat ja już pisałem, że z tymi pracownikami Ubisoftu to trochę naciągane jest.
Większość dużo czasu w Ubi nie spędziła, jeśli w ogóle pracowali tam to przy 1-2 tytułach.
Szef studia i dyrektor kreatywny to Guillaume Broche, gość, który w Ubisofcie pracował raczej średnich tytułach - Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint i Heroesach VII.
Głównym designerem gry jest Michel Nohra, gość nawet nie z Ubisoftu, robił na scenie indie przy nieudanym The Cycle: Frontier i całkiem udanym pod pewnymi względami Wolcen: Lords of Mayhem oraz MMO - Dofus.
Za projekt rozgrywki odpowiada Thibault Leblan - gość pracujący w Ubi przy Far Cryu 6 i Assasins Creed Nexus VR.
Za fabułę tej gry odpowiada natomiast Jennifer Svedberg-Yen, totalna debiutantka bez żadnego doświadczenia.
Główny programista - Tom Guillermin ma na koncie w Ubi The Division 2 i DLC Fallen Ghosts do Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands.
Producent gry François Meurisse w ogóle nie pracował w branży gier pracując między innymi w francuskim oddziale Canona, Yellow Korner (firma handlująca fotografiami artystycznymi), a bezpośrednio przed dołączeniem do Sandfall w Marcel (to była taka francuska alternatywa dla Ubera, przejęta ostatecznie przez inną taką firmę, LeCab).
Dyrektor Artystyczny Nicholas Maxson-Francombe też nie pracował w branży, wcześniej był tylko zwykłym niezależnym grafikiem.
Lorien Testard czyli kompozytor muzyki pracował w mało znanym studiu Fairymm Games, które nie wydało jeszcze żadnej gry, choć pracują nad survivalem poind and Click - Fairymm: the Insomniac Beauty, a wcześniej był nauczycielem muzyki.
Nawet jak zdecydują się odcinak kupony i dadzą 2ke w tym samym stylu to biorę. Nie często trafia się tak dobra gra, szczególnie jak jesteśmy zasypywani takim Shadowem, Monster Hunterem czy Doomem. Człowiek na tych tytułach przyzwyczaił się do solidnego 5/10
Tylko że Monster Hunter to świetne gry, a najnowszej odsłonie oberwało się głównie za słaby stan techniczny.
Ekspedycja 60 to byli ci nadzy twardziele? ;)
Ja bym najchętniej zobaczył DLC z grupą która przejrzała Verso.
Mogą do pewnego lobby przypodobać robiąc expedycje 16 dodająć ładnie wyglądające żeńskie postacie.