Twórca Battlefield 6 uspokaja graczy, którzy zaczęli krytykować jedną zmianę w strzelance, gdy tylko EA ją ogłosiło
Ja pierdzielę... skąd tacy gracze się biorą? Chce szybkiego "movementu" to niech idzie grać w CODa.
Battlefield zawsze miał szybki movement, bo jest to gra ARCADE tak jak COD.
Wasz ubóstwiany BF3 czy BF4, szczególnie ten ostatni miał więcej mechanik poruszania się niż dzisiejszy BF6.
Najwidoczniej nie graliście w te gry, albo parę godzin i tyle. W BF4 są takie tricki że społeczność competitive zbanowała je.
W głowach wam się stworzył obraz, że Battlefield to jakaś realistyczna strzelanka, realistyczniejsza od Call of Duty, ale nie tak bardzo jak Squad/Arma.
To bardzo mylny obraz, bo prawda jest całkowicie inna.
Dobry FPS potrzebuje dobrych mechanik poruszania się tak jak mechanik strzelania.
Mając TTK (TimeToKill) ~200ms potrzebujesz dobrego movementu, aby móc zareagować w porę, oraz jak jesteś kozak, to wymanewrować przeciwnika.
Na tym polega SKILL GAP.
Upraszczanie gier przez takich płaczków, tylko szkodzi.
Przez takich płaczków jak Ty zmasakrowali poruszanie się w Battlefield 1, w którym ślizg nic nie daje, skakanie oraz jump shooting praktycznie nie istnieje, przez co gra stała się stacjonarna, każdy tylko stoi, albo klęczy w oknach bądź krzakach.
Mam 2000 godzin w BF3 i BF4 łącznie i nie wiem o jakich mechanikach mówisz
"każdy tylko stoi, albo klęczy w oknach bądź krzakach" o ciekawe, więc co celowanie w biegu, skoku i ślizgu było mocno wspomagane czy jak, że po zmianie zaczęli wszędzie kampić? Albo niemożliwe stało się trafianie w biegu, ślizgu i skoku?
W starych BFach jak np.: w dwójce miałeś staminę i sprint był ograniczony. Podobnie było w mocno futurystycznym BF2142. Więc wcale nie jest tak jak piszesz, że movement był od zawsze szybki w BFie. Nawet w BC2 bieganie i movement wcale nie był taki szybki. Powiedziałbym, że był dość powolny, bo nie dało się robić w nim takich piruetów jak w BF2042 i 6
Celność w trakcie ślizgu była żenująco niska już w becie (jak i całe strzelanie z biodra bez lasera), a wysokość skoku nie pozwalała przeskoczyć nawet średnio-wysokich murków. Całkowicie usunięto mechanikę z battlefield V gdzie postać wyciągała ręce do wysokiego muru i się podciągała, żeby go przeskoczyć.
Tutaj jest tylko przeskok przez płotki na wysokości kolan.
Jestem zadowolony z tej decyzji, wslizgi i strzelanie w biegu jak z lasera psuje immersje to nie fortnie. Oby więcej decyzji które ucieszą starych fanów bfa. A jak komuś nowemu sie nie podoba niech idzie na coda