Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórca Battlefield 6 uspokaja graczy, którzy zaczęli krytykować jedną zmianę w strzelance, gdy tylko EA ją ogłosiło

22.08.2025 16:38
Max22
1
5
Max22
28
Centurion

Ja pierdzielę... skąd tacy gracze się biorą? Chce szybkiego "movementu" to niech idzie grać w CODa.

22.08.2025 16:55
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
LokalnyRzezimieszek
10
Generał

Max22
Battlefield zawsze miał szybki movement, bo jest to gra ARCADE tak jak COD.
Wasz ubóstwiany BF3 czy BF4, szczególnie ten ostatni miał więcej mechanik poruszania się niż dzisiejszy BF6.
Najwidoczniej nie graliście w te gry, albo parę godzin i tyle. W BF4 są takie tricki że społeczność competitive zbanowała je.

W głowach wam się stworzył obraz, że Battlefield to jakaś realistyczna strzelanka, realistyczniejsza od Call of Duty, ale nie tak bardzo jak Squad/Arma.
To bardzo mylny obraz, bo prawda jest całkowicie inna.

Dobry FPS potrzebuje dobrych mechanik poruszania się tak jak mechanik strzelania.
Mając TTK (TimeToKill) ~200ms potrzebujesz dobrego movementu, aby móc zareagować w porę, oraz jak jesteś kozak, to wymanewrować przeciwnika.
Na tym polega SKILL GAP.

Upraszczanie gier przez takich płaczków, tylko szkodzi.
Przez takich płaczków jak Ty zmasakrowali poruszanie się w Battlefield 1, w którym ślizg nic nie daje, skakanie oraz jump shooting praktycznie nie istnieje, przez co gra stała się stacjonarna, każdy tylko stoi, albo klęczy w oknach bądź krzakach.

post wyedytowany przez LokalnyRzezimieszek 2025-08-22 16:56:13
22.08.2025 17:01
2.1
3
GreedFire
39
Pretorianin

Mam 2000 godzin w BF3 i BF4 łącznie i nie wiem o jakich mechanikach mówisz

22.08.2025 17:02
Marder
2.2
5
Marder
265
Senator

LokalnyRzezimieszek Ale co ty pierdzielisz jak nigdy nie grałeś w Bad Company 2 ani BF3 że o wcześniejszych odsłonach nie wspomnę. Odpal sobie filmik na YT to nawet tylko patrząć zobaczysz jaki był tam movement a jaki jest teraz. I nikomu nie przyszło nawet do głowy że coś jest za wolno albo jak twierdzisz gra stała się stacjonarna, każdy tylko stoi, albo klęczy w oknach bądź krzakach.

23.08.2025 01:26
2.3
tynwar
94
Senator

"każdy tylko stoi, albo klęczy w oknach bądź krzakach" o ciekawe, więc co celowanie w biegu, skoku i ślizgu było mocno wspomagane czy jak, że po zmianie zaczęli wszędzie kampić? Albo niemożliwe stało się trafianie w biegu, ślizgu i skoku?

post wyedytowany przez tynwar 2025-08-23 01:27:55
23.08.2025 15:57
Zalewany
2.4
2
Zalewany
95
Konsul

W starych BFach jak np.: w dwójce miałeś staminę i sprint był ograniczony. Podobnie było w mocno futurystycznym BF2142. Więc wcale nie jest tak jak piszesz, że movement był od zawsze szybki w BFie. Nawet w BC2 bieganie i movement wcale nie był taki szybki. Powiedziałbym, że był dość powolny, bo nie dało się robić w nim takich piruetów jak w BF2042 i 6

22.08.2025 17:04
pieterkov
3
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
pieterkov
159
Senator

Celność w trakcie ślizgu była żenująco niska już w becie (jak i całe strzelanie z biodra bez lasera), a wysokość skoku nie pozwalała przeskoczyć nawet średnio-wysokich murków. Całkowicie usunięto mechanikę z battlefield V gdzie postać wyciągała ręce do wysokiego muru i się podciągała, żeby go przeskoczyć.
Tutaj jest tylko przeskok przez płotki na wysokości kolan.

23.08.2025 01:29
3.1
1
tynwar
94
Senator

degresja, kto by się spodziewał ;).

23.08.2025 09:07
Meno1986
3.2
Meno1986
194
Szkubany Myszor

"Celność w trakcie ślizgu była żenująco niska już w becie (jak i całe strzelanie z biodra bez lasera)..." - to chyba dobrze, to nie zręcznościówka, tylko FPS.

23.08.2025 19:01
4
1
odpowiedz
Taishan90
83
Pretorianin

Jestem zadowolony z tej decyzji, wslizgi i strzelanie w biegu jak z lasera psuje immersje to nie fortnie. Oby więcej decyzji które ucieszą starych fanów bfa. A jak komuś nowemu sie nie podoba niech idzie na coda

Wiadomość Twórca Battlefield 6 uspokaja graczy, którzy zaczęli krytykować jedną zmianę w strzelance, gdy tylko EA ją ogłosiło