Six Days in Fallujah to gra, która miała przepaść na zawsze, ale jednak się ukazała, mimo ogromnej krytyki samych planów jej wydania. Miała być kontrowersyjna, tymczasem póki co jest „tylko” klimatyczna. Czego zabrakło w misjach fabularnych?
opinie
Dariusz Matusiak
9 stycznia 2025
Czytaj Więcej
Może i bym w to pograł ale mam już dosyć klimatu Afganistanu, piach, piach i jeszcze raz piach. Wszystkie gry jakie teraz robią albo 2 wojna albo piach...
A jak wyglada single poza tymi dwoma misjami? Mozna sobie wygenerowac misje, cos w stylu Dynamic Recon Ops z Arma 3 z randomowymi celami?
Masz 8 misji proceduralnych w 8 różnych lokacjach - cele są zawsze te same w nich, ale można regulować do pewnego stopnia generowanie budynków, zmieniać porę dnia, pogodę, no i zdać się na los, która lokacja/misja akurat ci się wylosuje. Każdą z nich możesz przejść z drużyną AI lub w coopie.
Nie do końca. Zepchnięto kampanię fabularną na drugi plan na rzecz coopa, ale nie zrezygnowano z niej. W road mapie zapowiadają nadal cywilów w misjach, podkreślając, że dla żołnierzy zaczęli być problemem dopiero w późniejszych fazach bitwy, choć trochę się kłóci to z cutscenkami przy pierwszych dwóch. Wciąż jeszcze mogą dowieść pierwotne założenia, jedynie bez destrukcji otoczenia.
Gra się w to bardzo dobrze w coopie tylko ileż to można w kółko to samo? Zawartości w tej grze po 19 miesiącach od premiery w EA jest jak na lekarstwo.
https://youtu.be/sMgTyuyAbh4?si=E12Jjfo1Hh1pOW_4
My ludzie jesteśmy "dziwni" . Bo jak nazwać to że godzimy sie na realne wojny i zabijanie . Nie słyszałem jeszcze o wojnie od czasów gdy człowiek wyszedł z wody czy tam zszedł z drzewa aby w jakiejś nie ginęli cywile. Ale już na zabijanie pixeli w grze się nie godzimy i jesteśmy oburzeni . Tragedia. A dodatkowo w filmach i książkach jakoś nikomu to nie przeszkadza a czytałem nie jedna wojenna książkę gdzie cywilny trup ściele się gęsto. Ale to tylko moja opinia