Komentarze do wiadomości: Resident Evil 9 straszy na nowym trailerze z gamescom 2025. Fani serii mają na co czekać

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
19.08.2025 22:48
1
odpowiedz
adis19
76
Pretorianin

Z pewnego poziomu Resident nie schodzi. Będzie grane.

20.08.2025 00:09
WolfDale
😃
2
odpowiedz
WolfDale
90
~sv_cheats 1

Wygląda sympatycznie, zobaczymy jak będzie dalej.

20.08.2025 08:31
3
odpowiedz
forzaroma
91
Pretorianin

Tak, Residenty od kilku lata trzymają dobry poziom. Od VII, przez Village i Remaki (czwóreczka zdecydowanie najprzyjemniesza dla mnie). Nie są to tytuły, na które czekam z niecierpliwością, jednak rozgrywka zwykle daje radę, fabuły są naiwne, no ale cóż na horrorowe akcyjniaki ujdzie.

Liczę, że 9 podtrzyma ten trend, raczej pewniak do ogrania.

20.08.2025 10:24
SpoconaZofia
4
odpowiedz
SpoconaZofia
90
Legend

8 lat na tym samym silniku. Który nadal świetnie wygląda. Nie mogę się doczekać Code Veronica na tym silniku.

20.08.2025 10:47
5
odpowiedz
Sebcza_k
37
Konsul

ja nie rozumiem fenome tnu , probowalem kilka raz y, czy to 6 czy to 7 - nie dalem rady , jedynie w 5 jakos mi sie fajnie gralo i tyle

20.08.2025 10:54
6
odpowiedz
LokalnyRzezimieszek
10
Generał

Straszy, ale marnymi animacjami twarzy i nie tylko.
Postacie wyglądają jak z wosku, włosy wyglądały lepiej na pierwszym zwiastunie, ubrania wyglądają jakby by były animowane w stop-motion.

Alyssa wygląda jak model Jill z RE3R, a Grace jak Rose z RE8, obie z drobnymi zmianami i obie w sumie blade jak wampiry.

Nadal nie pokazali Racoon City i pewnie za dużo go nie będzie w grze o ile będzie, znając Capcom to tylko zarzutka na fanów.

Sama gra ma dziać się w dwóch lokacjach które są poza RC.
Samo RC może być w finale na ostatnie minuty.
Co by pasowało i coś czuje że Leon to faktycznie będzie tą postacią, która pojawi się na ostatnie 10% gry o której mówili twórcy.

Potworem z pierwszego trailera który śledzi Grace jest...

spoiler start

Alyssa

spoiler stop

Dla 8 to była kupa. Sporo fan serwisu dla fanów serii oraz RE4, oraz marna strzelanka.
7 była okej do połowy gry, nudni przeciwnicy nie robili tej grze przysługi.

post wyedytowany przez LokalnyRzezimieszek 2025-08-20 10:56:00
20.08.2025 17:48
Marder
7
odpowiedz
Marder
267
Senator

Animacje tej bohaterki wyglądają jakby sama była zombi. Czy nikt w Capcom nie grał w The Last of Us żeby zobaczyć jak powinien poruszać się główny bohater?

20.08.2025 18:31
Persecuted
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Persecuted
159
Adeptus Mechanicus

Podoba mi się gameplay (fajnie, że twórcy w przerywnikach korzystają z kamery FPP i TPP, niezależnie od naszego wyboru), aczkolwiek nadal nie jestem fanem przeciwników typu "nieśmiertelny stalker". W Alien Isolation to działało, bo tam cała zabawa polegała na tym, że Xenomorph nie może nas wykryć, bo jak wykryje, to mogiła (a przynajmniej przez dużą część gry, bo potem pojawia się miotacz ognia...). Ale RE robi to inaczej, bo tutaj napięcie budowane jest na odwrót, przez sekwencje, w których przeciwnik nas wykrył (czasem nie z naszej winy, tylko za sprawą skryptu) i zaczyna się wyreżyserowana "sekcja ucieczkowa", w której musimy dostać się w określone miejsce, nie dając się przy tym zabić (unikając strzałów z wyrzutni rakiet czy ataków mackami). Poza tym, Isolation miał raczej proste cele misji - użyj terminala, naciśnij guzik, odblokuj drzwi itd. Z kolei RE stawia zazwyczaj na dużo bardziej skomplikowane i złożone zagadki, nieraz wymagające odwiedzenia wielu pomieszczeń w odpowiedniej kolejności i lawirowania pomiędzy przeszkodami, a rozwiązywanie ich z ciągłym wymijaniem nieśmiertelnego prześladowcy bywa zwyczajnie męczące. Np. wydaję mi się, że ten wisiorek trzeba włożyć w ten posąg, ale nie mogę tego teraz zrobić, bo kręci się tam Mr. X. Pięć minut później, gdy menda wreszcie pójdzie sobie gdzie indziej, używam wisiorka zgodnie ze swoim pomysłem i... klops, zła koncepcja, zmarnowałem tylko czas i muszę powtórzyć cały proces w innym miejscu (czasem wracając jeszcze po drodze do skrzynki po inny przedmiot, bo w RE nie opłaca się targać wszystkich przedmiotów fabularnych przy sobie ze względu na bardzo limitowany ekwipunek).

Ale może tym razem twórcy zaimplementują jakieś narzędzia, dzięki którym będzie można podejść do tego bardziej taktycznie, np. poprzez użycie bezpieczników i rozpalanie świateł (paskuda ich unika).

post wyedytowany przez Persecuted 2025-08-20 18:42:28
20.08.2025 19:45
8.1
forzaroma
91
Pretorianin

A tutaj to pełna zgoda, te residentowe 'nieśmiertelne' straszaki są takie se.. Ciągle są na widoku, są dość wolne, wręcz można się nimi ganiać wokół przedmiotów, nie zabijają na raz.

Alien z Izolacji to jest zupełnie inna liga. Jak się pojawi w pobliżu to, kilka sekund i zgon.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl