Hell is Us trafiło już do wszystkich graczy. Produkcja okazała się mocnym otwarciem września.
gry
Jakub Błażewicz
4 września 2025 22:46
Czytaj Więcej
Demo było naprawdę spoko, jedyne co mi przeszkadzało to brak odpowiedniego ciężaru postaci. Chodziło się nią trochę jak kukiełką.
No i pytanie jak duży jest świat bo ten las w demie był trochę klaustrofobiczny.
rzeczywiście to chodzenie jest najbardziej widoczne w momencie wchodzenia po schodach. To się naprawdę rzuca w oczy, trochę dziwnie wygląda.
Demo było mocno średnie (już pominę, że to kolejny soulsike.. no, w tym wypadku może soulslite) - drętwe, z taką sobie optymalizacją, paroma fajnymi pomysłami, ale jednocześnie mocno budżetowym feelingiem. A pomysł na przeciwników i ich "projekt" - żenada i pójście po linii najmniejszego oporu, do tego wydaje się to kompletnie niespójne z resztą wizji świata (Walka starą, antyczną bronią z kwantowymi istotami z innego wymiaru? Mogliby tym niejedno anime zawstydzić... Tylko że anime ma do tego odpowiednią stylistykę.)
Demo było drewniane. Grafika była przeciętna (a grałem w 4k, wszystkie suwaki na prawo). Świat gry sterylny do bólu. Teraz cieszę się, że zagrałem w demo, bo wydałbym niepotrzebnie 200zł na bubel.
Kawał ciekawego, dotkniętego wojną świata robi tu robotę.
Ja uważam, że ta gra w warstwie narracyjnej jest bardziej nawet niż spoko, prezentuje bardzo ciekawie pomyślane uniwersum.
Natomiast ta cała mechanika walki jak i koncept przeciwników jest trochę na siłę, pretekst żeby z czymś walczyć...
Ale trzeba dać szanse pełnej wersji i zobaczyć co jest na późniejszych etapach gry.
Zobaczyć, czy dialogi są dobre a NPC wiarygodni.
"pierwszy hit września to udana produkcja" hm, to jest masło maślane. No chyba że jest jakiś hit, który nie był udaną produkcją chociaż to niemożliwe ;).
Na razie to wiemy tyle, że cieszył się jako takim zainteresowaniem, głownie mediów. Jak będzie z popularnością to zobaczymy jak ruszy zwykłą wersja steamowa, czyli jutro. Teraz gr 1600 nabywców wcześniejszego dostępu za lepszą kasę.
Chociaż trzeba oddać, że mimo ładnej grafiki i niezłego wykonania, cena stanowi 2/3 ceny większości współczesnych "dużych" tytułów.
Czyli jednak da się ustawić niższą cenę i przy tym nie narzekać na graczy za to, że są niedostatecznie dojeni. I prawilnie.
Czy ktokolwiek lubi słuchać Eliasa Toufexisa? Serio pytam, jak dla mnie to jeden z najbardziej drętwych aktorów głosowych, psuje mi dosłownie każdą produkcję, w której wystąpi.
Takie bardziej demo w preprodukcji.
Wygląda, że za wcześnie wypuścili. Pewnie kasa się skończyła
Kreacja przeciwników i bosów raczej nie pozwala na ocenę wyższą niż 6/10
Nie, to nie kasa się skończyla.
Tacy a nie inni przeciwnicy to moim zdaniem świadoma decyzja designerska, żeby nie wpaść w potężny dysonans ludonarracyjny. Za kilka dni wrzucę o tym krótki materiał na swój kanał, gdzie tę myśl rozwinę.
Ciekawy pomysł na grę i fajny klimat, ale nie da się ukryć że grafika i animacje wyglądają jak solidny średniak AA, co mi w ogóle nie przeszkadza. Na pochwałę zasługuje również ścieżka dźwiękowa, która w sumie buduje cały klimat. Mimo że ogólnie nie jestem fanem "soulsów" to jak najbardziej sięgnę po ten tytuł, ale dopiero na jakieś konkretnej promocji za rok lub dwa.
Może i tak, ale z soulsów też coś ma jak się na to patrzy.
P.S. Właśnie oglądam gameplay "kiszaka" i mój entuzjazm ogólnie opada :/