Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość Ghost of Yotei było inspirowane Elden Ringiem, ale „nie zajdzie aż tak daleko”. Porównania do AC Shadows to nie problem dla Sucker Punch

RPG
18.07.2025 12:26
Tzeentch3
1
1
odpowiedz
Tzeentch3
15
Centurion

Ta dowolna eliminacja celów była słabo zrobiona - sam najpierw czyściłem mapę zanim zacząłem główną fabułę. Znalazłem jakiegoś bossa w zamku co miał mnie na jedno uderzenie, dialog o rzeczach, o których pierwsze słyszę i tak samo notatka po jego ubiciu. Później się okazało, że to był jakiś główny cel z jakiejś grupy :) Najśmieszniejsze jak się znajdowało zleceniodawce likwidacji danej grupy i od razu zadanie zaliczało :)

18.07.2025 14:11
😊
2
odpowiedz
Assassinek06
113
Konsul

Spoko, dokładnie tak grałem w AC: Shadows. Bez znaczników, 6 różnymi orężami. Dobrze, że idą w tę stronę.

18.07.2025 20:52
👎
3
odpowiedz
serious
13
Centurion

A powinni. Ghost of Tsushima było nudne, Asasyn znacznie bardziej mi się podobał.

18.07.2025 20:58
-=Esiu=-
😍
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
-=Esiu=-
215
Everybody lies

Zapowiada się kapitalnie :)

19.07.2025 15:47
Pulser.X
4.1
Pulser.X
52
Konsul

Ale bieda, zero progresji graficznej, setting z jedynki ale klaskaj uszami dalej.

19.07.2025 16:32
-=Esiu=-
😊
4.2
-=Esiu=-
215
Everybody lies

Dzięki. Będę grał i się cieszył każdą chwilą w tym pięknym świecie, tak jak to było w Ghost of Tsushima, a Ty sobie marudź i płacz nad wadami z czterech liter :D

19.07.2025 16:58
dafton.
5
odpowiedz
dafton.
25
Konsul

Na jedynkę byłem mega nahajpowany, a po przejściu do drugiego regionu porzuciłem gierkę. Mega wtórna, nudna, czułem się jak w grze ubisoftu sprzed 10 lat.

Wiadomość Ghost of Yotei było inspirowane Elden Ringiem, ale „nie zajdzie aż tak daleko”. Porównania do AC Shadows to nie problem dla Sucker Punch
RPG