Prawda, czasami sie przez to pada ale to świetne rozwiązanie. Natomiast prawdziwy game changer to asynchroniczny handel, mokry sen każdego gracza PoE.
Czy został już naprawiony problem związany z problemem graficznym interfejsu, który pojawia się podczas rozgrywki 2 osób w local coop, gdy jeden z graczy próbuje przypisać umiejętność do paska?
GGG poszło w ślady Blizzarda i okłamuje ludzi..Ciągle te same błędy, wieczny problem z balansem, wciąż mimo wielu klas ograniczanie swobody w tworzeniu postaci..Te same zagrywki w POE1 i robią to samo w POE2.. Te trzynaście lat i wciąż to samo..
Nie prawda. Nie porównuj proszę Blizzarda do GGG. Co prawda GGG zalicza dużo wpadek ale daleko im do poziomu blizzarda. Diablo IV wyszło dość dawno temu i co się od tej pory zmieniło ? Podpowiem że niewiele. Teraz popatrz na poe1 lub poe2 - nie dość że zmian jest ogrom to wiele z nich jest podyktowana frustracją graczy, gdzie deweloper faktycznie słucha opinii.
Sprint nie porusza się za kursorem. Kierunek jest wyznaczany przez WASD. Mało intuicyjne w sterowaniu. Często uderzamy w ściany. Łatwo o upadek i ogłuszenie. Przechodzenie kampanii potrafi zabić przez używanie sprintu i uderzenie w ściany zwłaszcza w ciasnych przejściach.
Wystarczy podczas sprintu nacisnąć klawisz ataku wtedy postać zatrzymuje się odrazu. Rozwiązanie świetnie. Optalizacja Abyss pod PS5 czeka GGG do pracy Panowie bo frame drop jest ogromny.
Krok po kroku. Jeszcze trochę i się doczekamy porządnych movement skilli. No i RFa :) Na pohybel ruthlesowatości.
Ludzie korzystają bo jest to konieczność w tej grze. Fakt, że na mapie mamy info o dodatkowej zawartości w lokacjach zachęca graczy do znajdowania ich wszystkich, a one najczęściej są rozstawione po granicach lokacji. I to by był chill. Ale dochodzi randomowo spawniący się abbys. Gdzieś bliżej środka. I trzeba się przebiec przez mapę. Szczególnie, że gemów dropi jak na lekarstwo.
Dla mnie największy problem tego sprintu to stagger gracza jak w coś uderzy. Na co to? I dlaczego znerfili rolki? Znowu bycie otoczonym to death sentence. Zupełnie jak w premierowej wersji. Przez dali ludziom opcje wyrolowania się. Gdzie małych przeciwników aż się przesuwało i ślizgało pomiędzy większymi. A teraz traf na 2 robale srające muszkami i jeśli nie masz aoe, aktywowanego bez setupu to jesteś uwięziony.