Na gamescomie miałem okazję zobaczyć najnowszą grę od Double Fine – Keeper. Zgodnie z duchem studia odpowiedzialnego m.in. za serię Psychonauts, będziemy mieli do czynienia z bardzo nietypową produkcją, która podąża własną ścieżką – podobnie jak jej bohaterowie.
opinie
Adam Celarek
25 sierpnia 2025
Czytaj Więcej
Jak zaznaczył sam Tim Schafer, celem studia jest stworzenie mniejszej, kameralnej produkcji, po którą odbiorcy będą mogli sięgnąć pomiędzy większymi premierami.
Popieram, w natłoku gigantów ostatnimi czasy (KCD, Clair Obscur, AC) i gier usług zacząłem mocniej doceniać takie krótsze, skondensowane perełki jak np. South of Midnight i wygląda, że Keeper również idealnie się w tą potrzebę wpasuje.
CHyba must have jak dla mnie.
Manipulowanie swiatlem i pomoc innej istory przypomina mi troche o Rime (dobrze pamietam?).
Mam tylko nadziej ze fabula nie bedzie tak cebulowata (iykwim).
Mówię o rozmiarze gry, nie rozmiarze studia :P Clair Obscur może być równie dobrze grą na 30h jak i na 60+