Wymagania sprzętowe Lords of the Fallen - Unreal Engine 5 ma swoje potrzeby
Twórcy Lords of the Fallen ujawnili wymagania sprzętowe tytułu. Polska gra powstaje na Unreal Engine 5 Czy nasze pecety podołają wyzwaniu?

CI Games – wydawca gry Lords of the Fallen – systematycznie raczy nas kolejnymi informacjami na temat swojego najnowszego dzieła. W połowie maja poznaliśmy datę premiery polskiego soulslike’a, a teraz przyszła kolej na wymagania sprzętowe.
Z udostępnionej na Steamie tabeli dowiadujemy się, jakich podzespołów będziemy potrzebować, aby odpalić Lords of the Fallen na niskich (w rozdzielczości 720p) oraz wysokich (1080p) ustawieniach.
Lords of the Fallen – minimalne wymagania sprzętowe PC (720p i niskie ustawienia graficzne)
- System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
- Procesor: Intel i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: NVIDIA GTX 1060 (6 GB VRAM) / AMD Radeon RX 590 (6 GB VRAM)
- DirectX: wersja 11
- Wolne miejsce na dysku: 45 GB (zalecany dysk SDD / dysk HDD obsługiwany)
Lords of the Fallen – zalecane wymagania sprzętowe PC (1080p i wysokie ustawienia graficzne)
- System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
- Procesor: Intel i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta grafiki: NVIDIA RTX 2080 (8 GB VRAM) lub AMD Radeon RX 6700 (8 GB VRAM)
- DirectX: wersja 12
- Wolne miejsce na dysku: 45 GB (zalecany dysk SDD / dysk HDD obsługiwany)
Co prawda wymagania Lords of the Fallen nie należą do najniższych, ale trzeba pamiętać, że gra powstaje na silniku Unreal Engine 5, który potrafi być wyjątkowo „sprzętożerny”.
Lords of the Fallen zmierza na PC oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera gry zaplanowana jest na 13 października 2023 roku.
Więcej:Ubisoft ostrzegał, że w końcu wyłączy krytykowane demo Anno 117, a teraz podał ostateczny termin

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Conduit Legionista
Ceny komputerów obsługujących takie gry są absurdalne.
Szefoxxx Senator

To nieprawda, jeżeli nie używają nanite, to nic się w kwestii modeli, tekstur itp. nie zmienia.
Ba ta sama gra z UE4 sportowana na UE5 w tych samych ustawieniach powinna być wydajniejsza. Zakładają, że nie używają nowości obecnych tylko w ue5.
UrBan_94 Senator

Przecież to są bardzo przystępne wymagania, a jak zwykle jest płacz.
Twoja stara 1993 Generał
Bo trzeba się przystosować
Po za tym jeszcze nie widziałem żadnej rewolucji graficznej w już wydanych tytułach U5
śmiem powiedzieć że to dalej U4
Tu inny silnik ale jak by były takie twarze teraz w grach to wtedy będzie rewolucja
https://youtu.be/eXYUNrgqWUU
Twoja stara 1993 Generał
Oddis Tak zgadzam się RTX2080 to 5letnia karta jednak trzeba brać pod uwagę że to była topowa karta do 4K nie najwydajniejsza ale z myślą o graniu w 4K.
Tragicznie nie jest ale chcąc w dzisiejszych czasach grać na kompie za 4000zł trzeba się będzie wspomóc niestety DLSS lub FSR
już taki GTX1070 będzie w niskich wymaganiach