To trochę tak wygląda jak by ktoś sobie zaplanował "pójdę do EA. Wyłożą oni kasę na moją grę, pewnie mało zarobie bo im oddam większość, ale będę już miał swoją markę i uniwersum. Wtedy pożyczę kupę kasy od państwa i zrobię mmo, i choć to mmo będzie pewnie słabe i tak ludzie będą w nie grać i powoli spłacę dług a potem będę tylko zarabiał kasę dla siebie i będę ustawiony"
Ale chyba coś nie wypaliło.
Przeinwestowali.
Albo przekręt, albo zbytni optymizm.
Szkoda bo KoA II mogło być naprawdę udaną produkcją.
@Xsardass z tym, że to mmo powstawało na długo przed KoA, tylko, że ostatecznie nie powstało. Podobno KoA, to zwykły wycinek z Project Copernicus. Trochę przerobili mechanikę i stworzyli single'a dla EA. Jednym słowem wzięli kasę za produkcję, a pociśli coś co już mieli. Chodziło chyba tylko o to, żeby trochę zarobić i jakoś spłacić część długu. Wygląda to tak, jakby chcięli ugrać trochę czasu i może jakimś szczęśliwym trafem doprowadzić produkcję do końca i wydać Project Copernicus. I wszyscy żyliby długo i szczęśliwie.
A może to machloja...tym zajmie się z pewnością jakaś komisja, albo prokuratura, a już na pewno wyborcy.
A kogo to interesuje
szkoda bo amalur nie był taki zły