Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Krew, mrok i śmierć na gameplay trailerze Silent Hill f. Konami ujawniło datę premiery gry

04.06.2025 23:33
1
Kiepski gracz
30
Chorąży

Czekam jak dzika kuna w agrescie

05.06.2025 00:51
TerleckiFalcon
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
TerleckiFalcon
18
Konsul

Chyba wezmę preorder, chociaż lepiej by bloober team to robił

05.06.2025 08:51
matbat
😂
2.1
matbat
5
Chorąży

Niezły z ciebie jajcarz. Wypociny Bloober Team się do tego nawet nie umywają.

05.06.2025 23:18
2.2
Benekchlebek
25
Senator

Widze ze SH2 Remake miazdzacego oryginał przespałeś pod kamieniem. Tragicznie skaby post napisałeś

05.06.2025 08:09
Wronski
3
odpowiedz
Wronski
28
Senator

Pokaz byl rewelacyjny, swietny klimat i setting ale odnosze wrazenie ze szykuje sie drugi Downpour. Widac ze Konami nie mialo kompletnie pojecia jak zrobic kolejna czesc w uniwersum stad umiejscowienie akcji w Japoni, jako scenarzyste zatrudnili typa ktory glownie specjalizuje sie w horrorach o dziewczynkach i Akire Yamaoka zeby chociaz muzyka pasowala do klimatu. Zobaczymy co z tego finalnie wyjdzie.

05.06.2025 08:52
4
1
odpowiedz
katai-iwa
55
Senator

Oby tym razem Konami dostarczyło porządne Silent Hill.

05.06.2025 09:42
crotyx777
5
odpowiedz
1 odpowiedź
crotyx777
58
Konsul

Szkoda, że jest tyle walki i nie potrafili zbudować horroru na samym klimacie. Bo jak mamy broń w horrorze to nie czuje strachu bo mogę wrogom zapodać King Vona z O-Blocku i tyle z nich jest

05.06.2025 13:35
Persecuted
5.1
Persecuted
154
Adeptus Mechanicus

Bo jak mamy broń w horrorze to nie czuje strachu

Ale w horrorach to działa zwykle na odwrót, bo gdy nie masz broni, to projektanci nie mogą cię bezkarnie zabić, rzucając na ciebie chmarę potworów, tylko muszą przygotować specjalne, oskryptowane sekwencje (np. ucieczki). Inaczej gracz czułby się oszukany, że został zabity nie mogąc się nawet bronić. Dokładnie tak to działało np. w Alan Wake, gdzie od czasu do czasu protagonista bywał rozbrojony (i to w środku nocy), ale paradoksalnie były to najmniej emocjonujące momenty w całej grze, bo od razu było wiadomo, że nie będzie tam żadnej walki (bo jak miałbyś walczyć bez broni?).

Z kolei kiedy masz broń przez cały czas, to odpowiedzialność za przetrwanie jest przerzucona w całości na ciebie. Projektanci dają ci narzędzia (broń, amunicję, apteczki), ale to ty musisz ich odpowiednio użyć i możesz zostać zaatakowany w każdym momencie, nawet kiedy się tego nie spodziewasz.

post wyedytowany przez Persecuted 2025-06-05 13:39:44
05.06.2025 10:04
😁
6
odpowiedz
Tribunal 
2
Centurion

Forbidden Silent Siren Hill

05.06.2025 23:09
Bieniu05
7
odpowiedz
Bieniu05
153
The100

spoko ale czemu gramy dziewczynka zepsuje caly klimat

05.06.2025 23:42
claudespeed18
8
odpowiedz
claudespeed18
214
Wszechwiedzący

Wszystko fajnie, pięknie i ciekawie ale mam 2 ALE:

1. Potwory głównie to powykręcane lalki/dziewczyny. Oby było więcej i bardziej urozmaicone kreatury bo to trochę zalatuje nudnym schematem z japońskich horrorów.

2. Przy każdy uderzeniu następuje stop-klatka na wzór uderzeń w bijatykach rodem z Capcom, co dziwnie kontrastuje z walką drobną dziewczynką.

post wyedytowany przez claudespeed18 2025-06-05 23:45:23
Wiadomość Krew, mrok i śmierć na gameplay trailerze Silent Hill f. Konami ujawniło datę premiery gry