Komentarze do wiadomości: Krew, mrok i śmierć na gameplay trailerze Silent Hill f. Konami ujawniło datę premiery gry

Forum Gry Przygodowe
Dodaj komentarz
04.06.2025 23:33
1
odpowiedz
Kiepski gracz
35
Centurion

Czekam jak dzika kuna w agrescie

05.06.2025 00:51
TerleckiFalcon
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
TerleckiFalcon
22
Konsul

Chyba wezmę preorder, chociaż lepiej by bloober team to robił

05.06.2025 08:51
matbat
😂
2.1
matbat
10
Centurion

Niezły z ciebie jajcarz. Wypociny Bloober Team się do tego nawet nie umywają.

05.06.2025 23:18
2.2
Benekchlebek
30
Senator

Widze ze SH2 Remake miazdzacego oryginał przespałeś pod kamieniem. Tragicznie skaby post napisałeś

05.06.2025 08:09
Wronski
3
odpowiedz
Wronski
32
Senator

Pokaz byl rewelacyjny, swietny klimat i setting ale odnosze wrazenie ze szykuje sie drugi Downpour. Widac ze Konami nie mialo kompletnie pojecia jak zrobic kolejna czesc w uniwersum stad umiejscowienie akcji w Japoni, jako scenarzyste zatrudnili typa ktory glownie specjalizuje sie w horrorach o dziewczynkach i Akire Yamaoka zeby chociaz muzyka pasowala do klimatu. Zobaczymy co z tego finalnie wyjdzie.

05.06.2025 08:52
4
1
odpowiedz
katai-iwa
60
Legend

Oby tym razem Konami dostarczyło porządne Silent Hill.

05.06.2025 09:42
crotyx777
5
odpowiedz
1 odpowiedź
crotyx777
59
Konsul

Szkoda, że jest tyle walki i nie potrafili zbudować horroru na samym klimacie. Bo jak mamy broń w horrorze to nie czuje strachu bo mogę wrogom zapodać King Vona z O-Blocku i tyle z nich jest

05.06.2025 13:35
Persecuted
5.1
Persecuted
159
Adeptus Mechanicus

Bo jak mamy broń w horrorze to nie czuje strachu

Ale w horrorach to działa zwykle na odwrót, bo gdy nie masz broni, to projektanci nie mogą cię bezkarnie zabić, rzucając na ciebie chmarę potworów, tylko muszą przygotować specjalne, oskryptowane sekwencje (np. ucieczki). Inaczej gracz czułby się oszukany, że został zabity nie mogąc się nawet bronić. Dokładnie tak to działało np. w Alan Wake, gdzie od czasu do czasu protagonista bywał rozbrojony (i to w środku nocy), ale paradoksalnie były to najmniej emocjonujące momenty w całej grze, bo od razu było wiadomo, że nie będzie tam żadnej walki (bo jak miałbyś walczyć bez broni?).

Z kolei kiedy masz broń przez cały czas, to odpowiedzialność za przetrwanie jest przerzucona w całości na ciebie. Projektanci dają ci narzędzia (broń, amunicję, apteczki), ale to ty musisz ich odpowiednio użyć i możesz zostać zaatakowany w każdym momencie, nawet kiedy się tego nie spodziewasz.

post wyedytowany przez Persecuted 2025-06-05 13:39:44
05.06.2025 10:04
😁
6
odpowiedz
zanonimizowany1408457
4
Pretorianin

Forbidden Silent Siren Hill

05.06.2025 23:09
Bieniu05
7
odpowiedz
Bieniu05
158
The100

spoko ale czemu gramy dziewczynka zepsuje caly klimat

05.06.2025 23:42
claudespeed18
8
odpowiedz
claudespeed18
219
Call me Snake

Wszystko fajnie, pięknie i ciekawie ale mam 2 ALE:

1. Potwory głównie to powykręcane lalki/dziewczyny. Oby było więcej i bardziej urozmaicone kreatury bo to trochę zalatuje nudnym schematem z japońskich horrorów.

2. Przy każdy uderzeniu następuje stop-klatka na wzór uderzeń w bijatykach rodem z Capcom, co dziwnie kontrastuje z walką drobną dziewczynką.

post wyedytowany przez claudespeed18 2025-06-05 23:45:23
Forum Forum Gry Przygodowe
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl