Komentarze do wiadomości: Jest jeszcze ładniej, a wydawało się, że to niemożliwe. Recenzja techniczna Indiana Jones i Wielki Krąg: Zakon Olbrzymów

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
16.09.2025 16:49
pieterkov
1
1
odpowiedz
pieterkov
161
Senator

W podstawkę grałem bez problemu na 3070 w 1080p z teksturami high.
Szkoda, że nvidia wymyśla koło na nowo i kombinuje z jakimiś rtx hair zamiast po prostu przywrócić hairworks. Futra wilków z wiedźmina 3 jeszcze żadna gra nie przebiła.

16.09.2025 17:49
wytrawny_troll
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
wytrawny_troll
93
Generał

Przez lata czytałem bzdury ogrodników. Jak trawka ładnie falowała to już było fiu fiu. Teraz najlepsze co w tej grze to kudły. Haidreser się znalazł. Gra fajna z ciekawym game endem ale żeby od razu jedna z najlepszych. Może dla fryzjerów dla reszty. Eeee reszty nie trza.

16.09.2025 18:40
2.1
ramirezrem
57
Pretorianin

wytrawny_troll to jest recenzja technicznych nowości, więc piszą o grafice a nie samej grze. A sama gra jest rewelacyjna a nie fajna, najlepsza w zeszłym roku.

17.09.2025 09:56
2.2
Terefere85
58
Pretorianin

Trzeba sprzedawać nową technologię... a co za tym idzie nowe karty, bo na starych już tak ładnie włosy nie będą wyglądać, bo aby było cacy trzeba użyć RTX Hair, Path Tracingu, Ray Tracingu i co tam jeszcze, a FPS ze 100 lecą na 40... super technologia.

16.09.2025 21:48
baltazar1908
3
odpowiedz
baltazar1908
41
Generał

Ja też na rtx 3070 laptop i gierka wyglądała super w każdym calu, polecam każdemu bo warto wkrótce zobaczę to nowe dlc bo musze ściągnąć bo grę ukończyłem zaraz przed nowym rokiem 2025.

post wyedytowany przez baltazar1908 2025-09-16 21:51:04
17.09.2025 07:10
4
odpowiedz
guitarzero
23
Konsul
Image

pieterkov

Ekhm. RDR2.

17.09.2025 09:53
5
1
odpowiedz
Terefere85
58
Pretorianin

RTX Hair - czyli coś czuję, że w nowych grach od leniwych deweloperów nikt nie będzie robił dobrych tekstur włosów - albo odpalasz RTX Hair i będzie super ( ale FPS już sporo mniej), albo dostaniesz kiepską sztywną teksturę jak w grze z 2010 roku.

W sumie ostatnio im więcej nowych techologii typu generatory klatek, jakieś włosy czy Ray/Path Tracing, tym deweloperzy bardziej leniwi i mniej przykładają się do robienia dobrych tekstur - zwalają w zasadzie wszystko na gracza, który musi dopłacać do mocnego sprzętu.

Tak w sumie czytając tekst, rzuciły mi się w oczy choćby cienie w tym Indiana Jones - by wyglądały dobrze, wymagają zasobożernego Path Tracingu... ale jak tak patrzę na pracę i jakość cieni bez tej technologii to wygląda to jak pierwszy Crysis z 2007 roku... albo nawet i gorzej.
Serio przez te prawie 20 lat deweloperzy nie potrafią zrobić lepszego miękkiego cienia nie używając zasobożernej technologii?
Otóż potrafią (co pokazało już sporo gier od czasu Crysisa) tylko w większości wypadków im się nie chce. Po co rysować i tracić dniówkę pracy - cyk włącz Path Tracing i samo się robi, a my idziemy na kawusie... gracz wytrzyma.

17.09.2025 14:20
6
odpowiedz
Wymagane2024
6
Legionista

Szkoda że tak prostej funkcji jak zmiana języka na ENG + PL napisy nie potrafią ogarnąć.

12.10.2025 23:02
😢
7
odpowiedz
Venom23
16
Chorąży

Kurcze, to może już pora wymienić moją 2070 Super. A planowałem czekać do GTA VI.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl