Wydoili od graczy mnóstwo pieniądzy, ale że wyniki były coraz gorsze to Simsy zamykają. Na ich miejsce wstawią kolejne gówno. Mobilki są naszpikowane mikrotransakcjami, dlatego jeśli już gram na smartfonie to w tytuły jednorazowo płatne (konwersja z PC) albo takie gdzie mikrotransakcje dotyczą wyłącznie strony wizualnej bohatera gry. Na PC też istnieje plaga mikrotransakcji, choć najczęściej w MMO i takie których mikrotransakcje wpływają zbyt mocno na rozgrywkę omijam z daleka.
Gra ktos w to jeszcze? Ja probowalem kilka razy ale wkurzalo mnie to ze musze czekac caly dzien na zakonczenie akcji co mnie znudzilo na starcie, ta druga wersja tych simow miala to samo...
Moim zdaniem to wielka szkoda. Na przykład, Need for Speed: No Limits oraz SimCity BuildIt to były bardzo udane gry mobilne. Bardzo miło je wspominam. Dawały frajdę. Może jeszcze nie wyłączą tak szybko, bo te dwie gry są akurat naprawdę dobre.
Szkoda, że SimCity tak samo EA zabiło zmianami. Na początku była to naprawdę super gra, a potem przestałem w nią grać ze względu na nienormalne mikropłatności.
Za to w Need for Speed: No Limits było cały czas całkiem znośnie. Nie było tak bardzo pay 2 win jak mobilna wersja SimCity.
Niemniej jednak, obydwie te gry, to najlepsze przenośne wersje oryginalnych gier obydwu serii i nie będę ujmował EA, że to była dobra robota. NFS: No Limits w czasach świetności to było naprawdę coś niesamowitego. Nawet model jazdy był w porządku jak na urządzenia przenośne. Grafiki takiej to chyba żadna mobilna gra nie miała przez tak wiele lat, a to był dopiero 2015 rok.