Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 października 2018, 10:24

autor: Adrian Werner

Fallout 76 - Bethesda wytłumaczyła mechanikę starć PvP

Studio Bethesda ujawniło nowe informacje dotyczące gry Fallout 76, które tłumaczą, jak w tym tytule będą wyglądały potyczki PvP z innymi graczami.

Gra ukaże się w listopadzie. - Fallout 76 - Bethesda wytłumaczyła mechanikę starć PvP - wiadomość - 2018-10-25
Gra ukaże się w listopadzie.
FALLOUT 76 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bethesda Game Studios
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: RPG/survival sandbox
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 14 listopada 2018 r.

Ruszył już pierwszy etap zamkniętych testów gry Fallout 76, choć na razie beta dostępna jest tylko dla użytkowników Xboksa One. Twórcy, czyli ludzie ze studia Bethesda, uznali, że najwyższy czas wytłumaczyć, jak w produkcji będą wyglądały starcia PvP, czyli potyczki między graczami.

Po opuszczeniu krypty będziemy mogli atakować innych ludzi bez żadnych ograniczeń, ale zadawane obrażenia mają być znacząco zredukowane do momentu, aż nasz cel sam odpowie agresją. Gdy to się stanie, postacie przejdą w tryb walki i będą otrzymywały pełne obrażenia. Warto dodać, że do zainicjowania starcia potrzebne ma być bezpośrednie trafienie. Jeśli np. rzucimy granat w pobliże innego użytkownika, to nie dozna on żadnych ran.

Po zainicjowaniu walki PvP interfejs poinformuje nas, z kim dokładnie walczymy oraz jaką nagrodę otrzymamy za wyeliminowanie przeciwnika. Ponadto gracze biorący udział w starciu nie będą mogli podejrzeć pozycji wroga na mapie, a jego lokalizacja ma pojawiać się jedynie jako czerwona kropka na kompasie.

Gdy zginiemy, nasz ekwipunek wyląduje na ziemi zapakowany w papierową torbę i każdy będzie mógł go sobie przywłaszczyć. My natomiast wybierzemy, czy zrespawnować się, co zakończy PvP, czy też spróbować się zemścić. W przypadku tej drugiej opcji zmartwychwstaniemy w pobliżu naszego oprawcy, a jego wyeliminowanie przyniesie dodatkowe nagrody.

Jeśli nie będziemy mieli ochoty na walkę, a drugi gracz nie odpuści, to możliwe ma być wykorzystanie opcji jego zablokowania - permanentnego lub do końca danej sesji. Uniemożliwi mu to komunikację z nami oraz mocno utrudni odnalezienie nas na mapie.

Osoby lubiące PvP będą mogły również ustawić swojego Pip-Boya na kanał radiowy Hunter/Hunted, co pozwoli brać udział w sesjach treningowych zaprojektowanych dla tajnych agentów rządu przed nuklearną apokalipsą. Gdy przynajmniej czterech graczy skorzysta z tej możliwości, gra każdemu z nich przydzieli jeden cel z tej grupy. Na jego wyeliminowanie otrzymamy godzinę. Oczywiście, w tym samym czasie inny gracz urządzi polowanie na nas. Z upływem czasu teren rozgrywki ma powoli się kurczyć, a gdy zabijemy wskazanego użytkownika, to przejmiemy jego zlecenie, aż w końcu przy życiu pozostanie tylko jedna osoba.

Przypomnijmy na koniec, że Fallout 76 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 14 listopada tego roku i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Testy na PC i PS4 ruszą 30 października.

  1. Oficjalna strona serii Fallout
  2. Fallout 76 niepokoi – karty z perkami, kulawy V.A.T.S. i... emotki-wymioty
  3. Wszystko o Fallout 76

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej