Światło dzienne ujrzał długi gameplay z gry Assassin’s Creed: Nexus. Materiał wideo pozwala spojrzeć z bliska na najważniejsze elementy tej produkcji i zapoznać się z jej warstwą fabularną.
gry
Krystian Pieniążek
20 października 2023
Czytaj Więcej
To wygląda... bardzo słabo? Nie względem gameplay'u, bo nigdy do grania na VR mnie nie ciągnęło to nie wiem, ale porównując do np. Horizona w VR to dupy nie urywa.
Przypominam, że to wersja na Quest 2, czyli nie potrzebujesz PC by grać, to i tak niezły wyczyn.
Graczem VR nie jestem. O tyle musze przyznać, że pomysł na umiejscowienie Assasyna w VR brzmi ciekawie.
Przede wszystkim jestem ciekaw, jak organizm będzie reagował na takie skoki wiary, czy zabójstwa z wysokich budynków. Na pewno będzie to ciekawe doświadczenie, tak wejść na najwyższy budynek i spojrzeć w dół, i skoczyć.
Pamiętam jak dzisiaj, że jak wspinałem się na najwyższy budynek w pierwszym Assassynie, to robiło nie małe wrażenie, że przy spoglądnięciu w dół i skoku dosłownie ręce się pociły. W VR takie doznania mogą być naprawdę ciekawe.
Jeśli mechanika wspinania się po budynkach będzie dopracowana, to ta gra naprawdę ma potencjał. Potencjał który leży głównie w odczuwaniu tej gry, wyobrażam sobie siebie, jako osobę z jakimś tam lękiem wysokości, gdzie próbuję ją w jakiś sposób przezwyciężyć.
W poniedzialek przyszedl moj Quest 3. To jak poszla technologia w VR to jest szok. Mam q2 i hp g2 , ktore bede sprzedawal. Quest 3 oba te headsety po prostu miazdzy dzieki swoim soczewkom. Ostrosc w calych 105 stopniach, a nie tylko srodek ostry a reszta nieostra. Ogladanie gry VR na nalesniku mija sie z celem. Calkowicie czytelny desktop i mozna ogladac filmy na wielkim jak w kinie ekranie. W cenie dobrego monitora. Naprawde czuje, ze Quest 3 to jest pierwszy headset, ktory moge polecic z czystym sercem. Bardzo duzo swietnych gier do ogrania na start bo ma wstecznosc z poprzednimi headsetami. No i gry mix reality. Glupia gra, ze strzela sie do kosmitow
https://www.youtube.com/watch?v=BM0CZUHrbcw daje tyle radosci. Obcy chowaja sie za twoja sofa, biurkiem etc etc. Sciany pokoju coraz bardziej ulegaja zniszczeniu i pojawia sie obcy swiat. Juz samo skanowanie pokoju powoduje odczucie jakbys byl w jakims filmie sc fi. W koncu w tym skonstnialym srodowisku gier w koncu cos nowego. Nowe sposoby grania. Przepraszam za moj entuzjazm, ale od dawna gry mi nie przynosily takiego funu. Szkoda, ze na najwiekszy polski site o grach o Quest 3 cisza.
Cisza, bo to nie Sony i nie wysyłają nam urządzeń do recenzji na Day 1 :) Ale spoko, jest, czeka na unboxing w weekend i będzie długa recenzja, taka jak przy PSVR2.
Wczoraj tez wyszedl patch 2.9 do DCS World. Dodal DLAA, DLSS, NIS, FSR i SSS. Jako, ze headsety najczesciej kupuja maniacy symulatorow jazdy samochodem, samolotow to fajnie by bylo jakbyscie tez tu ocenili.
https://www.youtube.com/watch?v=CLzevA8gqV8&t=149s - polecam tez ten trick jezeli lacznosc bedzie po kablu. Duzo lepszy obraz. Chociaz ja nie mam 4090 wiec uzywam parametru 700.
Jak bezprzewodowo lacznosc z kompem to polecam Virtual Desktop - duzo lepszy obraz niz air link. A takze ma sie kontrole nad kolorami i ostroscia, gdzie przy air linku nie mozemy praktycznie nic ustawic.
No i oczywiscie w ODT ustawic jakosc linka na Quality.
Nie mam RTX 40xx więc nie widzę jakichś zmian na plus... Testowałem na reverbie i oprócz artefaktów jakby rozlewającej się farby z samolotów z klucza mam to samo generalnie. Niby licznik pokazuje stałe 45fps nawet bez motion reprojection, ale jak kręce beczki to i tak czuć, że nie jest super płynnie, muszę włączyć MP. Przy zmianie na Performance i ultra performance tak samo z płynnością, tyle że MFD już z postrzępionym tekstem.
Screen Space Shadows muszę wyłączać, bo z tym światło słońce/cień całej sceny przełącza się w losowych momentach
Spece od VR w DCS World podpowiadaja aby ustawic w apce oculusa :
72 Hz, maksymalna rozdzielczosc
W grze DLSS perfomance i stosunek na 56%
https://www.youtube.com/watch?v=EMYXwZFhe88
Ustawienia w grze polecam z tego filmiku.
Do tego ustawienia w ODT - link na quality i wklejenie 700 bitrate (recznie pozwala tylko 500, dlatego trzeba wkleic i przyjmie nawet 940)
To co opisujesz to jest blad z SSS + DLSS. Nie mozna niestety uzywac DLSS+SSS. Jest co prawda obejscie w postaci ustawienia cieni na Flat only.No, ale to taka proteza i SSS traci caly sens. Niestety na ten moment ja wylaczylem SSS.
No, ale ja tez osobiscie wylaczylem DLSS z powodu mniej czytelnych zegarow/ekranow. No, ale bardzo mi sie spodobalo TAA. Naprawde fajnie prostuje linie. Widac to zwalszcza na lotniskowcu. Jak sie patrzylo wczesniej na mostek to byla tragedia.
Ludzie tez zaczeli kombinowac z podmianka wersji DLSS na nowsza. W MSF tez jest problem z DLSS i zegarami/ekranami. DLSS niestety jest bardzo czuly na fps. I jak za maly to masz artefakty/ghosting. Najlepiej to widac na drzewach w grze.