Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość Civilization 7 dostało dobre i ważne zmiany, ale część graczy i tak twierdzi, że twórcy po prostu tracą czas. Niestety to, czego chcą, niemal na pewno nigdy się nie wydarzy

28.09.2025 20:37
1
1
odpowiedz
Begum
21
Chorąży

Ta gra jest deed i nic tego nie zmieni. Jakieś pierdoły, które zmienią grę z wersji alfa w wersje beta tego nie zmienią. To wszystko powinno być na premierę. 8 miesięcy od premiery i wciąż gniot w którego prawie nikt nie gra. Jak byście mieli jaja to wydalibyście porządny update (za darmo) o rozmiarach DLC ktory rzeczywiście coś wnosi i zmienia. Dziesiątki łatek a gra wciąż goła jeśli chodzi o zawartość i mechaniki. Chciwość nie popłaca.

29.09.2025 05:34
PersonifikacjaCienia
😐
2
1
odpowiedz
PersonifikacjaCienia
31
Brat

Ile to gier wychodzi i nie spełnia oczekiwań Graczy? Gram (mało) w tę CIVkę i faktycznie taka zmiana jest pożądana, ale to jedynie kropla w morzu potrzeb, bo ten ocean jest pełny złych decyzji. Nawet gdyby pozostawić ten niezrozumiały podział na epoki, to jest wiele mniejszych czy większych elementów, które powodują, że gra się w to mało przyjemnie.

29.09.2025 10:48
😁
3
odpowiedz
Bulioner
2
Chorąży

W Qloc cały czas świętują sukces xD

29.09.2025 11:37
luckymike11
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
luckymike11
76
Konsul

Uważam, że patch bardzo potrzebny. Od samego początku kiedy gram w CIV VII i zaczynam nadbudowywanie to często nie wiem do końca co stracę a ile zyskam a dlaczego bo to zależy od bardzo wielu czynników np: od zysku budynku aktualnego i poprzedniego, statystyk pól, sąsiedztwa, specjalistów, kosztów utrzymania, powiązania z dzielnicami, unikalnych umiejętności cywilizacji lub przywódców, długoterminową strategię i tak dalej... i to sprawiało, że ja nigdy nie wiedziałem do końca czy podejmuję odpowiednią decyzję. I to mi się wydaje naprawdę potrzebne.

Druga sprawa jest taka o czym pan redaktor nie napisał, że wchodzi nowy generator map. A mianowicie wchodzą mapy generowane za pomocą "techniki Voronoja" co da jeszcze bardziej malownicze i realistyczne mapy.

A trzecia sprawa jest taka i to chyba najważniejsza, że wszystkie te zmiany lub prawie wszystkie można włączyć i wyłączyć grając w Civilization VII Classic. Do tej pory można było wszysko wyłączyć i grać w Classica więc z tego co doczytałem tu ma być podobnie ale czy wszyskie zmiany da się wyłączyć tego twórcy nie podają.

post wyedytowany przez luckymike11 2025-09-29 11:56:39
29.09.2025 18:18
4.1
Micelius
28
Centurion

Akurat to, że trudno jest dokładnie przewidzieć zysk, jest bardzo realistyczne i klimatyczne... Ale to i tak jest najłatwiejsza, najdziwniejsza i najsłabsza Ciwka...

30.09.2025 19:00
luckymike11
4.2
luckymike11
76
Konsul

Ale gra ci nie mówi, gdzie masz co budować tylko ile stracisz jak coś wybudujesz. A to jest bardzo potrzebne bo jeśli masz pole gdzie masz 4-5 zasobów i dzielnicę skłądającą się z dwóch różnych budynków to bardzo trudno określić co stracisz. Zwłaszcza jak nadbudowujesz budynki z epoki starożytnej w nowożytnej.

Ogólnie za każdym razem gra podpowiada gdzie najoptymalniej budować ale to jest bardzo błęde ponieważ jak będziesz budował tam gdzie gra pokazuje to najwyżej można wygrać na najniżym poziomie trudności a to dlatego, że jeśli sam postawisz jakiś budynek to gra przy kolejnej budowie wybierze zupełnie inne pole niż by wybrała jak byś postawił budynek tam gdzie ci sugeruje.

30.09.2025 18:54
luckymike11
5
odpowiedz
luckymike11
76
Konsul

Zmiany jak najbardziej na plus. Cywilizacja w końcu staje się Cywilizacją :-)

Ograłem chwilę ale już wiedzę, że w Epoce Nowożytnej wkońcu jest przejżyście gdzie się co buduje. Jedynie co bym zmienił to kolory nadbudowy czyli żółty, zielony itd. kiedy stawiamy budynek mamy zakolorowaną mapę i to przykrywa budynki które tam są wybudowane. Ale ogólnie patch bardzo dobry.

Wiadomość Civilization 7 dostało dobre i ważne zmiany, ale część graczy i tak twierdzi, że twórcy po prostu tracą czas. Niestety to, czego chcą, niemal na pewno nigdy się nie wydarzy