Na dosyć niespodziewany ruch zdecydowała się japońska firma Capcom, która najwidoczniej postanowiła ukrócić dzielenie się grami kupowanymi przez użytkowników PS3 w PlayStation Store. Jej najnowsza produkcja – kompilacja Final Fight: Double Impact, wydana przed niespełna dwoma tygodniami – wymaga sieciowego uwierzytelnienia, skutecznie blokującego dostęp do gry współdzielącym ją osobom.
gry
Piotr Doroń
27 kwietnia 2010 09:40
Czytaj Więcej
bravo bravissimo. Coraz wiecej coraz wiekszych firm dolacza do tych poronionych pomyslow.A takiego, jesli mysla ze w nagrode cos kupie z ich stajni!
Mam propozycję - miesięczny abonament na łączenie się z takim serwerem (do każdej gry osobno)
No i tu wychodzi na jaw kiepskie oprogramowanie konsoli przez sony, na xbxo360 nie ma takich problemów, ten to kupił może korzystać, reszta nie.
kaszanka9 - FYI to było świadome posunięcie, przy każdym kupowanym tytule w opisie 'sklepowym' (z wyjątkiem kilku które od początku działały tylko na jednym koncie) była informacja, że daną grę można aktywować na maks 5 konsolach. Chodziło o to, żeby np. idąc do kolegi można było ściągnąć grę i pokazać. A że 99,99999999% userów używało tej możliwości do dzielenia się kosztami zakupu, to nie dziwi specjalnie, że wydawcy to ograniczają.