Ponad milion graczy Diablo 4 zdobyło Wilcze Nosidło Bety
Wow milion graczy, a tacy jak ja nawet nie powąchali tej gry, bo nie mieli skąd kodów pozyskać.
To co będzie na premierę? 10 mln graczy jednego dnia jednoczesnie? Mam nadzieję, że Blizzard dokupił odpowiednie ciężarówki serwery z AWS, a najlepiej wynająć całą hale wielkości hali olimpijskiej wypełniona serwerami.
Betę odpalił pewnie co któryś tam VIP, kto zapreorderowal, a teraz będzie otwarta beta więc dobiją miliony takich zwyklaków jak ja, więc będzie to leżeć i kwiczeć na bank.
"dla graczy w USA, którzy w dalszym ciągu martwią się, że nie zdołają pogodzić beta-testów „czwórki” z domowymi obowiązkami" - O nie.. Tylko amerykańcy mają obowiązki domowe. Co za ludzie, ja pierdzielę. Jak nie umieją pogodzić gry w becie z obowiązkami, to co? Tak, to niech nie grają. Coraz bardziej odklejeni są w tych Stanach..
Raczej rzekłabym że wynik dość przeciętny. To może oznaczać mniej niż milion pre orderów jako że w USA jak ktoś chciał kod to bez problemu go dostał. Do tego na serwisach aukcyjnych można było kupować pre ordery a bardzo dużo kodów była też rozdawana np. na twitchu. No i samo Diablo4 też można było kupić pograć i zrobić zwrot. Pożyjemy zobaczymy ale widać że znów zrobią ten sam głupi błąd i absurdalne liczby rozwalą grę. Przez różne mnożniki w D3 postacie osiągały po 1.000.000.000.000 i więcej obrażeń co sprawiało że balansowanie stało się niemalże niemożliwe.
Tam nie ma nikogo kto potrafi inaczej myslec i designowac. Niestety.
Wiekszosc mechaniki jest zywcem wyrwana z D3 bo poprostu im sie w pale nie misci ze mozna inaczej, ciekawiej. z wieksza glebia. A jak nawet sie miesci to na dzwiek slowa "glebia" to jest "oj glowa boli! za duzo myslenia! Franek wbij tu modyfikator 5000% i obrazenia milionpincet i idziemy na piwo.".
Nic sie nie zmienilo od czasow D3. W dalszym ciagu Blizz zatrudnia ludzi, ktorzy nie maja pojecia o gatunku, a jego historia wrecz gardzi. Jakby tym ludziom kazac grac w PoE albo mody do D2, takie jak MedianXL, a nawet Grim Dawna na top poziomie trudnosci, to by sie pewnie poddali po godzinie.
Przecież mnożniki i liczby nawet nie zbliżają się do waniliowego diablo 3. Potwierdzi to każdy kto grał w endgame bete.
Wiekszosc mechaniki jest zywcem wyrwana z D3 bo poprostu im sie w pale nie misci ze mozna inaczej, ciekawiej. z wieksza glebia.
Wy graliście w tą bętę? Spojrzeliście chociaż jak te statystyki naprawdę wyglądają? xD Dodano kilka alternatyw dla trafienia krytycznego i wygląda na to że budowanie postaci pod względem statystyk nie będzie przypominać tej z D3. Zmieniono też działanie statystyk defensywnych, zmniejszono znacząco ilość odporności do takiej jak w d2. Szczególnie cieszy usunięcie setów. Oczywiście część problemów z D3 jest nadal jak choćby dropienie w kółko tych samych przedmiotów legendarnych z lepszymi statami.
Teraz sie nie zblizaja. Na poczatku w D3 tez takie nie byly.
Mozesz sobie pisac co chcesz. Zapisz sobie mojego posta. Za rok, jak bedziesz walil kryty po 17 milionow sobie go przeczytaj i zasmiej sie ze swojej latwowiernosci.
Itemizacja i systemy sa tak samo biedne jak w D3. Ba! Uwazam nawet ze nowe pseudo niby-drzewka sa mniej rozbudowane i plytsze niz to co bylo w D3.
nie wiem jak wygląda system paragonów w D4, ale drzewko umiejętności to nic innego jak skille aktywne +runy i pasywy, które w D3 odblokowywały się w miarę osiągania konkretnych poziomów. Nie ma tutaj zbyt dużego pola do popisu, może na endgame inaczej to wygląda ale beta nie pozostawia złudzeń, że znowu levelowanie będzie na odbębnienie podobnie jak to jest teraz w D3.
Pytanie brzmi tylko : Co to komu przeszkadza ?
Wielu z was marudzi na temat gry ,która pokazała w becie jakieś 10% zawartości.
Co do D3 w wersji premierowej : GRA BYŁA ZJEBANA . Tyle . Na premiere to co się działo po osiągnięciu maks levelu to chory żart... ale mimo to same pozytywne recenzje .
No i kupe kasy zarobiłem na domie aukcyjnym :]