Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Przemysław Zamęcki 7 października 2016, 21:02

Armored Warfare – tryb Global Operations dostępny na publicznym serwerze testowym

Aby móc przetestować Armored Warfare: Global Operations na publicznym serwerze testowym, gracze powinni pobrać specjalnego klienta PTS oraz postępować według instrukcji zamieszczonych na: https://aw.my.com/pl/news/general/globalne-operacje-pts.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Deweloper Obsidian Entertainment i wydawca My.com ogłaszają, że rewolucyjny, łączący PvP i PvE tryb Global Operations, jest dostępny na publicznym serwerze testowym Armored Warfare.

Niedawno zapowiedziany Armored Warfare: Global Operations jest unikatowym trybem w gatunku gier z czołgami w roli głównej. Będący hybrydą PvP i PvE oraz zapewniający szereg innowacji w rozgrywce, najnowszy tryb czyni potyczki PvP niezwykle spektakularnymi i skupionymi na akcji. Dokładnie tak powinno wyglądać współczesne pole bitwy w grze.

Aby móc przetestować Armored Warfare: Global Operations na publicznym serwerze testowym, gracze powinni pobrać specjalnego klienta PTS oraz postępować według instrukcji zamieszczonych na: https://aw.my.com/pl/news/general/globalne-operacje-pts.

Pierwsza otwarta pustynna mapa, wprowadzona z trybem Global Operations, to „Desert Crossing”. Jest ona większa od dotychczasowych map w Armored Warfare i zawiera wiele interaktywnych elementów. Przelatujące nad głową bombowce, kontrolowane przez AI, strzelające do graczy wieżyczki i drony zwiadowcze na dobre zmienią obraz pola bitwy w grze. Dwa oddziały najemników wraz z sojusznikami toczą bitwę o suchy dok z lotniskowcem na mapie „Desert Crossing”. Bitwy w trybie Global Operations posiadają limit czasowy i toczone są w drużynach liczących maksymalnie po 15 zawodników. Każdy z zespołów zaczyna z pulą punktów. Zniszczenie wroga i kontrolowanych przez AI pojazdów lub zajęcie punktów kontrolnych skutkuje stratą punktów przez przeciwnika. Jeśli jedna z drużyn zdoła wyzerować punkty przeciwnika, zostaje zwycięzcą.

Gracze mogą również zdobyć specjalne „karty atutowe”, czyli cele dające im możliwość wezwania wsparcia militarnego z kwatery głównej, które przeważy losy bitwy na ich korzyść. Na pierwszej mapie znajdą się następujące karty atutowe:

  • Stanowiska umocnione: statyczna, kontrolowana przez AI wieżyczka, wystrzeliwująca w przeciwnika zdalnie sterowane pociski przeciwczołgowe;
  • Zwiad: bezzałogowe wsparcie powietrzne, które może przelecieć nad obszarem i ujawnić pozycję drużyny przeciwnej;
  • Nalot: potężny nalot bombowców B2, który sieje spustoszenie w szeregach wroga;
  • Wsparcie: pozwala na uzupełnienie amunicji bez potrzeby odrodzenia.

To wszystko znajdzie się w pierwszej wersji tego trybu. System jest na tyle elastyczny, że można stworzyć wiele nowych kart atutowych i sprawić, aby pola bitwy w pełni stały się teatrem współczesnej wojny.

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej