Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Marc Ecko chce kontynuacji Getting Up: Contents Under Pressure

Maciej Myrcha, 10 października 2009, 14:03

Jeśli przypadła Wam do gustu wydana w 2006 gra Getting Up: Contents Under Pressure, ucieszy Was wiadomość, iż Marc Ecko, który sygnował tę produkcję swoim nazwiskiem, myśli o jej kontynuacji. Aczkolwiek jego wizja kolejnej części różni się nieco od wizji, jaką miało Atari wydając Getting Up.

Konsole nowej generacji dostaną grę, firmowną przez Marca Ecko

Radosław Grabowski, 27 grudnia 2006, 12:44

Traktująca o przygodach grafficiarza gra pt. Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure mogła się podobać. Mocne wsparcie zapewnił jej Marc Ecko, czyli jeden z najbardziej znanych kreatorów mody, adresowanej przede wszystkim do ludzi młodych. Teraz projektant ów zbiera pomysły, które zostaną w przyszłości wykorzystane w kolejnym produkcie elektroniczno-rozrywkowym.

Nagrody MTV Video Music Awards rozdane

Krystian Smoszna, 4 września 2006, 10:27

Kolejna uroczystość wręczenia nagród Video Music Awards, przyznawanych przez popularną stację telewizyjną MTV, przeszła już do historii. W tym roku impreza okazała się dla nas graczy szczególnie interesująca, gdyż po raz pierwszy w dziejach postanowiono wyróżnić produkty elektroniczno-rozrywkowe w dwóch kategoriach.

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure na wielkim ekranie

Karolina Talaga, 18 kwietnia 2006, 12:39

Do obszernej, stale rosnącej, listy tytułów gier komputerowych, które w najbliższym czasie doczekają się przeniesienia na wielki ekran, dołączy niebawem kolejna produkcja. Wytwórnie MTV Films oraz Paramount właśnie poinformowały, że rozpoczęły prace nad ekranizacją gry o nazwie Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure.

Być może namalujemy graffiti Revo-pilotem

Przemysław Bartula, 3 kwietnia 2006, 15:17

Praktycznie pierwsza gra pokazująca subkulturę grafficiarzy, pt Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, ukazała się na zachodzie w lutym tego roku na trzy platformy PC, PS2 i Xbox, zbierając przyzwoite oceny na poziomie 70-73%. Najnowszy wywiad z jej pomysłodawcą, pozwala przypuszczać, iż tytuł ten ukaże się także na Nintendo Revolution.

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w sprzedaży na zachodzie

Krzysztof Bartnik, 15 lutego 2006, 09:30

Drżyjcie burmistrzowie amerykańskich miast (i nie tylko). Jeśli tylko najnowsza produkcja korporacji Atari, tj. Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, wpłynie inspirująco na graczy, to na ulicach zaroi się od przeróżnych graffiti! Wracając jednak do meritum niniejszej wiadomości - opisywana gra wylądowała właśnie na półkach zachodnich sklepów.

Atari w tarapatach

Maciej Myrcha, 27 stycznia 2006, 15:29

Tytuł wiadomości odnosi się do finansowej strony działalności Atari. Okazuje się, iż firma nie zdołała wywiązać się ze zobowiązań spłaty kredytu, który udzieliła jej HSBC Group. Pożyczka opiewała na 50 milionów "zielonych", tak więc sprawa nie jest błaha.

Złoto dla Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Krystian Smoszna, 25 stycznia 2006, 07:44

Walentynki to doskonały okres do wprowadzenia zamieszania na ulicach dużej metropolii – z takiego właśnie założenia wychodzi najwyraźniej firma Atari. 14 lutego bieżącego roku zadebiutuje bowiem najnowszy produkt studia The Collective o nieco przydługim tytule: Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure (oczywiście w wersjach na PC, Xbox oraz PlayStation 2).

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure na srebrnym ekranie

Maciej Myrcha, 9 grudnia 2005, 11:41

Coraz więcej gier komputerowych otrzymuje swoje drugie życie za sprawą przeniesienia ich na ekrany kinowe (nie mówimy o filmach pana Bolla, który po prostu uśmierca dobre pomysły). Taką szansę dostanie niedługo Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, bowiem przedstawiciele MTV Films poinformowali o nabyciu praw do stworzenia filmowej adaptacji gry.

Atari – zyski znowu w dół, straty w górę, a Mark Ecko opóźniony

Karolina Talaga, 4 listopada 2005, 12:34

Nie chcą się rozwiać czarne chmury, jakie jakiś czas temu zawisły nad koncernem Atari. Właśnie opublikował on swoje wyniki sprzedaży, jakie zostały osiągnięte w drugim kwartale rozliczeniowym, który zakończył się 30 września bieżącego roku.

Sean 'Diddy' Combs umoczy palce w Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Maciej Myrcha, 14 października 2005, 09:54

Przedstawiciele firmy Atari poinformowali, iż soundtrack Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure nosić będzie ślady ingerencji Seana 'Diddy' Combsa. Raper zostanie współproducentem czterech kawałków, które będzie dane nam usłyszeć podczas malowania wirtualnego graffiti na ulicach wyimaginowanego miasta New Radius. Gra ukaże się już w listopadzie, w wersjach na PS2, Xbox oraz PC.

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w przedsprzedaży z plakatem

Krystian Smoszna, 4 października 2005, 10:37

Koncern Atari poinformował wczoraj, że wszyscy klienci, którzy skorzystają z oferty przedsprzedaży gry Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure w Stanach Zjednoczonych, otrzymają dodatkową niespodziankę. Jest nią plakat w formacie A3, stworzony przez popularnego, niezależnego artystę Sheparda Fairey’a.

Atari ujawnia daty premiery trzech tytułów na rynku brytyjskim

Krystian Smoszna, 6 września 2005, 08:23

Koncern Atari podzielił się wczoraj informacjami dotyczącymi premiery trzech wydawanych przez siebie produktów na rynku brytyjskim. Chodzi o następujące tytuły: The Matrix: Path of Neo, Fahrenheit oraz Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure.

Premiera Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w listopadzie

Krystian Smoszna, 31 sierpnia 2005, 07:39

Wszystko wskazuje na to, że po wygranej w nowojorskim sądzie, szum wokół gry Marc Ecko’s Getting Up: Contents Under Pressure ucichł na dobre. Uzyskawszy darmową reklamę, firma Atari może więc spokojnie przygotowywać się do opublikowania wspomnianego wyżej programu na rynku. Według ostatnich wieści nastąpi to już za niewiele ponad dwa miesiące.

Ecko dopiął swego

Maciej Myrcha, 23 sierpnia 2005, 15:08

Wczoraj informowaliśmy Was o wystąpieniu Marca Ecko na drogę sądową przeciwko władzom Nowego Jorku. Chodziło o cofnięcie pozwolenia na zorganizowanie imprezy Getting Up Block Party, promującej grę Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure. Okazuje się, że sąd był w tym wypadku nie dość, że rychliwy to jeszcze sprawiedliwy, choć niektórzy mogą sądzić nieco inaczej.

Mark Ecko kontratakuje

Maciej Myrcha, 22 sierpnia 2005, 15:01

Spięcia pomiędzy władzami Nowego Jorku a Makiem Ecko, promującym swoim nazwiskiem najnowszą produkcję ze stajni Atari, Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, weszły na nowy poziom. Dosłownie kilka dni temu pisaliśmy o ataku na wspomnianą grę "lobby antygraficiarskiego" a teraz burmistrz NYC cofnął pozwolenie na organizację imprezy Getting Up Bloc Party.

Getting Up: Contents Under Pressure zagrożone przez antygraficiarskie lobby?

Maciej Myrcha, 17 sierpnia 2005, 12:16

Jeszcze nie przebrzmiały echa rozdmuchanego problemu z obecnością scen erotycznych w GTA: San Andreas, a już wszelkiego rodzaju "aktywiści" biorą na tapetę kolejną pozycję rozrywki elektronicznej. Chodzi o produkt Atari, Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure, który według niektórych będzie zachęcać graczy do przeniesienia czynności wykonywanych w grze do świata realnego.

Koncern Atari atakowany przez radę miasta Nowego Jorku

Krystian Smoszna, 22 lipca 2005, 11:14

Peter F. Vallone to członek rady miasta w Nowym Jorku, a także szef wydziału walczącego z niepokornymi artystami, bazgrającymi farbą po ścianach na terenie całej metropolii. Zapewne nigdy nie usłyszelibyście tego nazwiska, gdyby nie szum, jaki wspomniany wyżej pan zrobił wokół nowej gry firmy Atari, zatytułowanej Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure.

Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji

Krzysztof Bartnik, 20 lipca 2005, 12:55

Marc Ecko to projektant i artysta, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość zainteresował się branżą gier i postanowił stworzyć swój własny tytuł. Przez kilka lat przygotowywał koncepcję nowej produkcji, jej scenariusz i w końcu oddał wszystko w ręce specjalistów ze studia The Collective.