Wyszukiwarka gier
Syndrome

Syndrome

PCPlayStationXboxNintendo
po premierze

Data wydania: 6 października 2016

Przygodowe, FPP, Science fiction, Survival horror, Indie, Meta Quest / Oculus, Przygodowe gry akcji, Wirtualna rzeczywistość (VR), Singleplayer

Opracowany przez niezależne studio Camel 101 pierwszoosobowy survival horror w klimatach science fiction. Akcja gry Syndrome osadzona została na pokładzie rozległej stacji kosmicznej, gdzie kontrolowany przez gracza bohater budzi się z kriogenicznego snu i odkrywa, że wskutek niewyjaśnionych zdarzeń część załogi nie żyje, a pozostali zamienili się w krwiożercze potwory.

3.9

Gracze

6.4

Steam

OCEŃ
Oceny

Syndrome to osadzony w realiach science-fiction pierwszoosobowy survival horror, stworzony m.in. z myślą o użytkownikach platformy PC, XONE i PS4. Gra jest dziełem niezależnej ekipy Camel 101, stworzonej przez doświadczonych deweloperów ze studia Camel Entertainment. Zespół ten ma na swoim koncie kilka udanych tytułów, począwszy od prostych gier casualowych (np. Aquatica: The Sunken City) do całkiem rozbudowanych strategii RTS, takich jak Gemini Wars czy Mechs & Mercs: Black Talons.

Fabuła

Fabuła gry nie należy do specjalnie oryginalnych i rozgrywa się we wnętrzu rozległej stacji kosmicznej, gdzie kontrolowany przez graczy bohater budzi się z długiego, kriogenicznego snu. Dość szybko odkrywa jednak, że na stacji doszło do tragicznych i niewyjaśnionych zdarzeń, wskutek których część załogi nie żyje, a pozostali zamienili się w krwiożercze potwory. Celem zabawy jest oczywiście wyjaśnienie przyczyn takiego stanu rzeczy, w czym skutecznie przeszkadzają dość liczni przeciwnicy oraz szereg rozmaitych niebezpieczeństw.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 6 października 2016Polskie napisy

Xbox One

Xbox One 26 stycznia 2017Polskie napisy

PlayStation 4

PlayStation 4 26 stycznia 2017Polskie napisy

Nintendo Switch

Nintendo Switch 11 marca 2022Angielskie napisy i dialogi

Producent: Camel 101

Wydawca: Camel 101

Publicystyka

Wiadomości

Syndrome oraz Caffeine – poznaliśmy daty premier dwóch nowych horrorów

W sieci pojawiły się interesujące informacje na temat dwóch nowych survival horrorów. Pierwszy z nich, Syndrome, tworzony jest przez studio Camel 101 i zadebiutuje w drugim kwartale 2016 roku na PC oraz konsolach XOne i PS4. Natomiast pierwszy epizod niezależnej gry Caffeine od Incandescant Imaging ukaże się na rynku 5 października wyłącznie na PC.

gry

Krzysztof Nieradko

30 września 2015 20:43

Syndrome oraz Caffeine – poznaliśmy daty premier dwóch nowych horrorów

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Syndrome:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 2.2 GHz/AMD A6 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 896 MB GeForce GTX 260/Radeon HD 5750 lub lepsza, 9 GB HDD, Windows Vista 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5 3.0 GHz/AMD FX 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1.5 GB GeForce GTX 480/Radeon HD 5970 lub lepsza, 9 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

3.9

Ocena Graczy

Średnia z 33 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

6.4

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 349 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

5.5
Vlad Tepes
PC

Vlad Tepes

Ekspert

2017.11.12

Właśnie skończyłem... Strasznie mnie ta gra wymęczyła przez nieustanny backtracking. Na początku się nawet wkręciłem, ale jak kilkunasty raz musiałem przemierzać tę samą drogę, grałem tylko aby to skończyć to "cudo". Dochodzą tu jeszcze problemy typu blokowanie na obiektach, a że gra nie jest najłatwiejsza, kończyło się to zgonem. System zapisu, też nie najlepszy... Generalnie rozgrywka na raz i to jak ktoś jest wytrwały...

4.5
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2016.10.13

Gra jest wybitnie przeciętna, porównywalna z polskim Phantarukiem.- Brakuje tu punktów kontrolnych, zamiast tego są stacje zapisu jak w alien isolation. Niestety tak samo jak tam jest to frustrujące, kiedy musimy powtarzać 15 minutowe fragmenty w kółko.- Mechanika skradania praktycznie nie istnieje - potwory zawsze nas widzą i słyszą, a skradanie jest powolne i niewygodne (rzuca kamerą na boki). Ponadto zazwyczaj wygląda to tak, że wykonujemy event fabularny np. odpalamy komputer i w tym momencie w naszą stronę zaczynają maszerować potwory. Nie ma drugiego koryarza, innej drogi - możemy tylko walczyć lub uciekać.- Sama walka wręcz jest bardzo toporna - uderzamy kluczem, wymieniając się z przeciwnikiem ciosami, raz on nas, raz my jego, a potem apteczka w dłoń.Potem jest chyba broń palna ale nie mam już cierpliwości by dalej grać w tego gniota. - To przeciętniak zrobiony chyba na unity. Wygląda nieźle, ale optymalizacja jest słaba - nie wiem ile dokładnie fps bo geforce experience z jakiegoś powodu nie wyświetla mi ich w tej grze, ale na oko szacuję, że są to spadki z 60 do 40 fps na GTX1070.- Ostatnia wada gry to powtarzalność i backtracking. Przez ponad godzinę gry cały czas latałem między 4 a 5 pokładem (podróż windą) i byłem zmuszany do przechodzenia pełnego poziomu tzn. na drugi koniec mapy. Wyglądało to tak: dochodzisz do poziomu 4, drzwi do jakiegoś pomieszczenia zamknięte, każą zejść na 5, tam znajdujesz coś do odblokowania, wracasz na 4, potem znowu na 5, potem okazuje się, że na 5 coś jest zablokowane i znowu musisz wrócić na 4 i tak w kółko - latanie w te i we wte by odblokowywać pojedyncze pomieszczenia, natrafiać na kolejne blokady i wracać z powrotem na inny poziom. Co gorsza, winda pokazuje, że poziomów jest 10, więc aż strach pomyśleć ile ta bieganina potrwa... Najgorsze jest to, że możemy przebiec raptem pare metrów, a potem postać jest zziajana i idzie wolniej, więc czeka nas powolne maszerowanie długimi korytarzami.Tą grę można określić dwoma słowami: TOPORNOŚĆ i NUDA.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl