Detektywistyczne - Gry Przygodowe PlayStation Portable
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku przygodowe o tematyce detektywistyczne na platformę PSP.
Gry przygodowe. Gatunek, który zawiera trzy kluczowe elementy: eksplorację, rozwiązywanie zagadek oraz mocno zaakcentowaną fabułę. Jedną z głównych cech gier przygodowych jest to, że postać gracza zbiera przedmioty i używa ich do rozwiązywania zagadek, w celu rozwinięcia opowiadanej w grze historii. Produkcje te zazwyczaj oferują tylko rozgrywkę dla jednego gracza, a także interfejs point & click. Do kategorii gier przygodowych przypisywane są także tytuły z gatunku hidden object, które polegają na wyszukiwaniu ukrytych na planszy przedmiotów.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przygodowe 25 listopada 2010
Opracowana przez japońskie studio Spike Chunsoft detektywistyczna gra przygodowa z gatunku visual novel. Głównym bohaterem Danganronpa: Trigger Happy Havoc jest rozpoczynający naukę w elitarnej szkole średniej nastolatek Naegi Makoto. W przeciwieństwie do odznaczających się imponującymi osiągnięciami kolegów, przyjęcie do szkoły zawdzięcza wygranej na loterii.
Umineko When They Cry
Przygodowe 20 października 2011
Umineko When They Cry to japońska przygodówka typu visual novel. Opowiada historię tajemniczych morderstw mających miejsce na prywatnej wyspie w latach 80. ubiegłego wieku. Za powstanie gry odpowiada studio 07th Expansion.
Danganronpa 2: Goodbye Despair
Przygodowe 26 lipca 2012
Detektywistyczna przygodówka od Spike Chunsoft. W Danganronpa 2: Goodbye Despair poznajemy losy uczestników szkolnej wycieczki uwięzionych na tropikalnej wyspie; żeby się z niej wydostać, uczniowie muszą zamordować jednego z rówieśników, nie dając się złapać przez pozostałych.